Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorŠvarce, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85668
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57636
dc.description.abstractNo pedagogu pašizjūtas, stresa pārvarēšanas un apmierinātības ar darbu ir atkarīga, ne tikai konkrētā darbinieka, bet visas izglītības kvalitāte un efektivitāte kopumā. Pētījuma „Pedagogu pašizjūtas, stresa un apmierinātības ar darbu novērtējums attālinātā mācību procesā” mērķis, izpētīt pedagogu pašizjūtu, stresu un apmierinātību ar darbu attālinātā mācību procesā. Mērķa sasniegšanai tika veikta literatūras analīze, skolotāju aptauja, intervijas ar pedagogiem, datu apstrāde un iegūto rezultātu analīze. Darba ietvaros tika izpētīta pedagogu pašizjūta, stress un apmierinātība ar darbu, izstrādāti priekšlikumi pedagogu pašizjūtas, apmierinātības ar darbu un stresa pārvarēšanas uzlabošanai skolā. Darba apjoms ir 88 lappuses un tas sastāv no 4 nodaļām un tā tapšanā izmantoti 133 literatūras avoti.
dc.description.abstractFrom educators sense of well-being, stress management and job satisfaction depend, not only for the quality and effectiveness of the individual staff member, but for the whole education. The aim of the study "Assessment of teachers' prosperity, stress and job satisfaction in remote learning" is to investigate teachers’ well-being, stress and job satisfaction in remote learning. To achieve the goal, the literature analysis, teacher survey, interviews with pedagogues, data processing and analysis of the obtained results were carried out. The study focused on teachers' well-being, stress and job satisfaction, and developed proposals to improve teachers’ well-being, job satisfaction and stress management at school. The volume of the work is 88 pages and it consists of 4 chapters and 133 literature sources were used in its creation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpedagogu apmierinātība ar darbu
dc.subjectstress
dc.subjectpašizjūta
dc.subjectattālinātais mācību process
dc.titlePedagogu pašizjūtas, stresa un apmierinātības ar darbu novērtējums attālinātā mācību procesā
dc.title.alternativeEVALUATION OF TEACHER WELL-BEING, STRESS AND JOB SATISFACTION IN THE PROCESS OF REMOTE LEARNING
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record