Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorBondare-Gailīte, Indra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:15Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86196
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57717
dc.description.abstractMaģistra darba tēma “Kombinētās mācības sākumskolā” Pētījuma mērķis: noskaidrot sākumskolas pedagogu un skolēnu vecāku viedokli par kombinēto mācību modeļa ieviešanas lietderību sākumskolā Maģistra darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, kur pirmajā daļā tiek analizētas teorētiskās nostādnes par kombinēto mācību modeli, bet praktiskā daļā noskaidrots pedagogu un vecāku viedoklis par kombinētajām mācībām sākumskolā. Pētījumā piedalījās 28 sākumskolas pedagogi un 79 sākumskolas skolēni vecāk, kuriem e klases mācību vidē tika izsūtītas google vidē veidotas anketas. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka sākumskolas skolēni nav pilnībā gatavi iesaistīties kombinētajā mācību modelī, kā ari paši pedagogi tam nav pilnībā gatavi, bet vecāki norāda, ka kombinētais mācību modelis sākumskolas skolēniem ir nejēdzīgs, tas ir realizējams tikai īpašas nepieciešamības gadījumā. Atslēgas vārdi: kombinētais mācību modelis, sākumskola, sākumskolas pedagogi, sākumskolēni, vecāki Maģistra darba apjoms: 76 lpp., 39 attēli, 8 tabulas un 59 literatūras avoti.
dc.description.abstractMaster's Work Theme “Blended Training in Primary School.” Objective of the study: clarify the opinion of primary school teachers and childrens on the usefulness of introducing a combined learning model in primary school. The master's work consists of a theoretical and practical part, where the first part analyses theoretical guidelines on the blended learning model, while a practical part clarifies the views of teachers and parents on combined training in primary school. The study involved 28 primary school teachers and 79 primary school pupils who received google questionnaires in the e-class learning environment. The study showed that primary school childrens are not fully prepared to participate in the blended learning model, as well as teachers themselves, but parents point out that the blended school model for primary school childrens is preposterous, which can only be achieved if needed. Key words: combined curriculum, primary school, primary school teachers, primary school childrens, parents Master's Work Count: 76 pages, 39 pictures, 8 tables and 59 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkombinētais mācību modelis
dc.subjectsākumskola
dc.subjectsākumskolas pedagogi
dc.subjectsākumskolēni
dc.subjectvecāki
dc.titleSākumskolas pedagogu un vecāku attieksme pret kombinētā mācību modeļa ieviešanu sākumskolā
dc.title.alternativePrimary School Teachers and Parents Attitude Towards the Introduction of a Combined Learning Model in Primary Schools
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record