Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorRudzīte, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:58Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87259
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59093
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “SIA “Avenei” jauna produkta ieviešana tirgū un tā izmantoto mārketinga komunikāciju novērtējums”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz jauna produkta ieviešanas teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt SIA “Avenei” jauna produkta ieviešanu tirgū, kā arī novērtēt izmantotās mārketinga komunikācijas jauna produkta ieviešanas gaitā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus jauna produkta ieviešanas pilnveidošanai un tā pielietotajām mārketinga komunikācijām uzņēmumā SIA “Avenei”. Darba pirmajā nodaļā autore analizē jauna produkta būtību, tā ieviešanas posmus un problēmas, kā arī mārketinga komunikāciju īpatnības jauna produkta kontekstā. Otrajā nodaļā darba autore raksturo uzņēmuma SIA “Avenei” attīstību, jauna produkta būtību un tā ieviešanas procesu, kā arī veic jaunā produkta, mango saldējuma ar marakujas mērci īstenoto mārketinga komunikāciju novērtējumu. Trešajā nodaļā tika veikta intervija un aptauja. Šajā nodaļā darba autore apkopo veiktās intervijas un aptaujas rezultātus, ka arī izvirza jaunā produkta ieviešanas un tā mārketinga komunikācijas iespējas. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, 77.lappusēm, 33 attēliem, 9 tabulām un 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: jauns produkts, jauna produkta ieviešana, produkta dzīves cikls, mārketinga komunikācijas.
dc.description.abstractThe topic of this bachelor is “New product implementation into the market and evaluation of marketing communications used in company “Avenei”. The aim of the bachelor's thesis is to analyse the company “Avenei” introduction of a new product into the market, as well as to evaluate the marketing communications used during the introduction of a new product based on the theoretical aspects of the introduction of a new product. And to reveal shortcomings and provide proposals for the improvement of the introduction of a new product and the marketing communications used in the company “Avenei” based on research and interview results. In the first chapter the author analyses the essence of a new product and its implementation stages, as well as the problems of new product implementation and the peculiarities of marketing communications in the context of a new product. In the second chapter the author describes company “Avenei”, the essence of a new product and new product implementation process, as well as used marketing communications evaluation for the new product. In the third chapter an interview and a survey were conducted. In this chapter, the author summarizes the results of the interview and survey, as well as the possibilities of introducing the new product and its marketing communications. The bachelor's thesis consists of 3 chapters, 77 pages, 33 figures, 9 tables and 4 appendices. Key words: new product, new product introduction, product life cycle, marketing communications.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectjauns produkts
dc.subjectjauna produkta ieviešana
dc.subjectprodukta dzīves cikls
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.title“SIA “Avenei” jauna produkta ieviešana tirgū un tā izmantoto mārketinga komunikāciju novērtējums.
dc.title.alternativeNew product implementation into the market and evaluation of marketing communications used in company “Avenei”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record