Reklāmas organizēšana un tās ietekme uz uzņēmuma komercdarbības efektivitāti.
Author
Kalniņš, Rainers
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir reklāmas organizēšana un tās ietekme uz uzņēmuma komercdarbības efektivitāti. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz reklāmas teorētiskiem aspektiem un organizēto pētījumu, izanalizēt reklāmas pielietojumu uzņēmuma SIA Apranga LV, atklāt nepilnības un sniegt praktiskus ieteikumus uzņēmuma reklāmas aktivitāšu uzlabošanai, lai palielinātu efektivitāti un patērētāju pieprasījumu. Lai sasniegtu šo mērķi, ir noteikti šādi uzdevumi: 1.raksturot reklāmas teorētiskos aspektus; 2.reklāmas ekonomiskās efektivitātes metožu noteikšana; 3.tirdzniecības reklāmas līdzekļu izvēles un izmantošanas izpēte SIA Apranga LV; 4.reklāmas darbības organizācijas analīze SIA Apranga LV; 5.intervēt SIA Apranga LV reklāmas speciālistus, kā arī veikt anketēšanu ar mērķi iegūt informāciju par uzņēmuma reklāmas efektivitāti klientu vērtējumā; 6.apkopot secinājumus un sniegt priekšlikumus SIA Apranga LV uzņēmumam par mārketinga organizēšanas efektivitātes uzlabošanu. Tēmas izvēle prasa sekojošu problēmu analīzi: 1. Reklāmas organizēšanas teorētisko aspektu analīzi tirgus ekonomikā. 2. Reklāmas organizācijas analīze uzņēmumā SIA Apranga LV. Uz teorētisko pamatojumu bāzes tiek analizēta gan koncerna Apranga APB tirgus attīstība, gan arī uzņēmuma APRANGA LV darbība, tai skaitā reklāmas un produktu virzīšanas jomā. 3. Noformulēta metodiskā pieeja reklāmas koncepcijas izstrādei un realizācijai uzņēmumā APRANGA LV. Šeit tiek savienoti iezīmētie teorētiskie pamatojumi un praktiskie ceļi pastāvošo uzņēmuma produktu virzīšanas problēmu risināšanai. Atslēgvārdi – APRANGA, reklāma, virzīšana. Darbs sastāv no 68 lappusēm, 10 tabulām, 16 attēliem Bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of advertising creation and aspects of organized research, to analyze the application of advertising in the company SIA Apranga LV, openness and provide practical recommendations for improving the company's advertising activities to increase efficiency and consumer demand. To achieve these goals, the following tasks have been identified: 1. research of theoretical aspects of advertising; 2. determination of methods of economic efficiency of advertising; 3. research of selection and use of commercial advertising means in SIA Apranga LV; 4. analysis of the organization of advertising activities SIA Apranga LV; 5. interview of SIA Apranga LV advertising specialists, as well as to conduct a survey with the goal to obtain information about the company's advertising efficiency in customer evaluation; 6. summarize conclusions and provide proposals to SIA Apranga LV company on improving the efficiency of marketing organization in the company SIA Apranga LV. The choice of topic requires the following analysis of the problems: 1. Theoretical aspects of advertising work organization in market economy. The theoretical substantiation of the research of the topic was adapted to the requirements of the current economic situation. 2. Advertising organization SIA Apranga LV. On the basis of theoretical substantiation, both the development of the Apranga APB market and the operation of the company APRANGA LV are analyzed, including in the field of advertising and product promotion. 3. A methodological approach to the development and implementation of the advertising concept in the company APRANGA LV. Here, the theoretical substantiations and practical ways to solve the existing company's product promotion problems outlined in the previous chapters are combined. Keywords - brand, APRANGA, advertising, promotion, pandemic The work consists of 68 pages, 10 tables, 16 figures