Augstskolu gada pārskatu diahroniskā analīze
Author
Mortukāne, Kamene
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Spirida, Margarita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Komunikācija ir jebkuras organizācijas nozīmīga daļa, tai skaitā arī augstskolu. Valodas pielietojuma analīzes augstskolu diskursos līdz šim veiktas tikai mājaslapām un brošūrām; gadu pārskati nav pētīti. Bakalaura darba mērķis ir analizēt LU Attīstības stratēģijā (2015. – 2020.) norādīto septiņu vērtību atspoguļojumu 2018., 2019. un 2020. gada pārskatā. Darba teorētiskajā daļā tiek izmantota integrējošā literatūras pārskatu metode un empīriskajā daļā tiek apspriesta pētījumā veiktā satura analīze. Analīzes rezultāti norāda, ka visos trīs pārskatos cilvēku un sadarbības vērtības ir ar lielāko leksisko vienību skaitu, no kā tiek secināts, ka tās ir visvairāk uzsvērtās. Communication is a vital aspect of any organization and higher education institutions are no exception. The analysis of language use in higher education institution discourse has so far been limited to websites and brochures with no studies of annual reports. The goal of the bachelor thesis is to analyse the portrayal of the seven values established in the University of Latvia (UL) Development Strategy (2015-2020) in the annual reports of the years 2018, 2019, and 2020. The theoretical part of the study consists of integrative literature review while the empirical part contains the discussion on the performed content analysis. The results of the analysis showcase that the values with the highest number of lexical units throughout the three reports are those of people and cooperation, leading to the conclusion that they are the two most emphasised ones.