Individuālās un diferencētās pieejas izmantošana vidusskolēniem romāņu valodu apguves procesā
Author
Ļeškeviča, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Napolitano, Rosario
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izpētīt, kādas individuālas un diferencētas pieejas tiek izmantotas romāņu valodu apguves procesā vidusskolēniem, kā arī uzzināt skolēnu un skolotāju viedokli par to efektivitāti. Iegūtie rezultāti var tikt izmantoti turpmākiem pētījumiem, lai izprastu, kā strādāt klasē ar dažādiem skolēniem, lai sekmētu viņu motivāciju mācību procesa laikā. Bakalaura darbs sastāv no 5 nodaļām un 9 apakšnodaļām, aptauju skolēniem un skolotājiem, rezultātu analīzi. Skolēnu aptaujā ir ietverti 29 jautājumi skolotāju aptaujā ir ietverts 41 jautājums. Secinājumi: mācību stundās tiek izmantotas frontālais un individuālais darbs, pāru un grupu darbs, kooperatīva mācīšanās un vienaudžu izglītība, taču to pielietošanas biežums atšķiras. Skolēni kā visefektīvāko pieeju novērtēja frontālo darbu, taču skolotāji - individuālo darbu. The aim of this thesis is to find out what individual and differentiated approaches are used in the process of learning Romance languages for high school students, and to find out the opinion of students and teachers about their effectiveness. The findings can be used for further research to understand how to work with different students in the classroom, to enhance their motivation during the learning process. The bachelor thesis consists of 5 chapters and 9 subchapters, a questionnaire for students and for teachers, results’ analysis. The student survey includes 29 questions the teacher survey includes 41 questions. The results: frontal and individual work, pair and group work, cooperative learning and peer education are used in the lessons, but the frequency of their application varies. Students rated frontal work as the most effective approach, but teachers - individual work.