Mārketinga paņēmieni un popularitātes veicināšana kanoniskajā un izklaides literatūrā
Author
Martinova, Rasa
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kušnere, Sigita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Mārketinga paņēmieni un popularitātes veicināšana kanoniskajā un izklaides literatūrā” pētītas stratēģijas, kas izmantotas pircēju sasniegšanai un uzmanības piesaistei, par pamatu ņemot Noras Ikstenas romānu “Mātes piens” un Karīnas Račko darbu “Saplēstās mežģīnes”. Darbā sniegts ieskats Latvijas literatūras kanoniskās un izklaides literatūrā, pamatojoties gan uz zinātnieku, gan kritikas un blogu autoru viedokļiem. Bakalaura darba izstrādē izmantota kultūrvēsturiskā metode, taču aptaujas datu analīzei izvēlēta gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā metode. Pētījums vērš uzmanību uz dažādiem Latvijas literatūras veikumiem un veidiem, kā autoram piesaistīt lasītāju uzmanību. Bachelor’s work “Marketing techniques and promotion of canonical and entertaining literature” provides strategies, which are used for reaching customers and attracting attention, based on Nora Ikstena’s “Mātes piens” and Karīna Račko’s “Saplēstās mežģīnes”. There are insight in Latvia’s canonical and entertaining literature based on critics and bloggers opinions. In development of a bachelor’s thesis are used cultural-historical method but for survey data analysis are choosed qualitive methode and quantitative method. Research shows popular books in Latvia and ways, how author can reach attention from readers.