Regresijas testu pārvaldība un atkalizmantošana e-komercijas risinājumu izstrādē
Author
Marčenko, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Apsītis, Kalvis
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Katru gadu paliek aizvien populārāk izvēlēties ekomercijas platformas savu internetveikalu izveidei, jo tas ir ienesīgi un dod lielāku atzīšanu klientu vidū. Tomēr bieži vien pārdevēji nevar izveidot paši savu internetveikalu, tāpēc vēršas pie uzņēmumiem, kuri nodarbojas ar šādu sistēmu izveidi, uzturēšanu un testēšanu. Tomēr laikam ejot pārdevēji vēlas aizvien pielāgotākas sistēmas, kas prasa papildus resursus kvalitatīvai testēšanai un pieaug riski ieviest sistēmā vairāk un vairāk kļūmju. Darba ietvaros tiek apskatītas dažādas ekomercijas platformas un biežāk sastopamās problēmas, ar kurām sastopas testētāji. Tālāk tiek apskatītas regresijas testēšanas pieejas veidi testpiemēru komplektu redukcijai. Lai testpiemēru komplektu pārvaldītu un optimizētu nepieciešamo laiku tā izstrādei un izpildei tiek piedāvāi rīki, balstoties uz iepriekš nodefinētām rīku novērtēšanas un izvēles metodēm. Every year it becomes more and more popular among retailers to choose e-commerce platforms to create their own online store, because it’s profitable and gives more recognition among customers. However, it is often not possible for retailers to create an online store by themselves, so they turn to companies that build, maintain and test such systems. However, over time, vendors want more and more customized systems, which requires additional resources for quality testing and increases the risk of introducing more and more system failures and defects. The paper examines various e-commerce platforms and the most common problems faced by testers. The following are the types of regression testing approaches for reducing test suites. In order to manage the suite and optimize the time required for its development and execution, tools are offered based on predefined methods for tool evaluating and selection process.