Studentu personiskās informācijas pārvaldība veselības jomā
Autor
Ērgle, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā “Studentu personiskās informācijas pārvaldība veselības jomā” pētīta Latvijas studentu personiskās informācijas pārvaldība veselības kontekstā – vai un kā studenti pārvalda savu veselības informāciju. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi ir studentu personiskās veselības informācijas pārvaldības paradumi. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izmantotas divas teorijas – pragmatisms un sociāli kognitīvā teorija. Datu ieguvei tika izmantotas anketēšana un intervēšana. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, kādi ir studentu personiskās informācijas paradumi veselības jomā, vai studenti ikdienā pārvalda personisko veselības informāciju, kā arī, kādus rīkus izmanto studenti, savas veselības informācijas pārvaldīšanai, vai tie ir noderīgi un efektīvi. Pētījumā ir secināts, ka studentiem ir dažādi personiskās informācijas paradumi, kā arī studenti visvairāk izmanto digitālos personiskās informācijas pārvaldības rīkus, kas ir arī noderīgi un efektīvi. Studenti ikdienā pārvalda personisko veselības informāciju. The theme of the Bachelor’s Paper is “Personal Health Information Management by students”. The author of the thesis researches Latvian students personal information management in health context – if and how is the health information managed by students. The aim of the research is to find out what are the personal health information management habits by students. To achieve the goal of the research, two theories were used - pragmatism and social cognitive theory. Questionnaires and interviews were used to acquire data. The results of the research showed what are students' personal health information habits, whether students manage personal health information daily, and what tools students use to manage their health information, whether they are useful and effective. The research concludes that students have different personal information habits, and that students mostly use digital personal information management tools, which are useful and effective. Students manage personal health information daily.