Show simple item record

dc.contributor.advisorLāma, Elza
dc.contributor.authorŠaltāne, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-01T01:02:01Z
dc.date.available2022-07-01T01:02:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88812
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60218
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīts un analizēts uzņēmuma SIA “Melnā Govs” zīmols, tā patērētāju loks un uzņēmuma uztvere patērētāju vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Melnā Govs” patērētāju uztveri par zīmolu un tā produktiem. Papildus tam tiks analizēts pats uzņēmums un tā komunikācija ar patērētājiem. Teorijas daļā tiks apskatīta teorija par zīmola definīciju, identitāti, tēlu, kā arī atsevišķa sadaļa par patērniecību. Pētījuma rezultātā tika noteikts, ka patērētāji, lai gan līdz galam varbūt nav iepazinuši “Melnā Govs” zīmolu, taču ir ļoti pretimnākoši un ieinteresēti izmēģināt to, līdz ar to šī darba pētījuma ietvaros tika noskaidrots, ka zīmolam ir izveidojies pozitīvs tēls. Atslēgas vārdi: “Melnā Govs”, gaļas fabrika, zīmols, patērētāju uztvere.
dc.description.abstractThe theme of this bachelor’s thesis is – Company “Melna Govs”: brand analysis and perception among consumers. The theory part will cover the theory of brand definition, identity, image, as well as a separate section about consumption. The aim of this research is to find out the consumer perception of the company “Melna Govs” about the brand and its products. In addition, the company itself and its communication with consumers will be analyzed. The study found that consumers, although they may not be completely familiar with the “Melna Govs” brand, are very receptive and interested in trying their products, so this study found that the brand has a positive image. Keywords: “Melna Govs”, meat factory, brand, consumer perception.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectMelnā Govs
dc.subjectgaļas fabrika
dc.subjectzīmols
dc.subjectpatērētāju uztvere
dc.titleUzņēmuma "Melnā Govs" zīmola un tā patērētāju viedokļu analīze
dc.title.alternativeCompany "Melna Govs": analysis of the brand and its customers' opinions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record