Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorAhmadova, Gulnara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:51Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86740
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60394
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs nosaukums ir “Pirmsskolas vecuma bērna patstāvības sekmēšana mākslinieciskajā darbībā’’. Kvalifikācijas darba autore: Gulnara Ahmadova. Kvalifikācijas darbs sastāv no 41 lappusēm, 8 tabulām, 16 attēliem, 28 izmantotas literatūras avotiem un 2 pielikumiem. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt pirmsskolas vecuma bērna patstāvības sekmēšanu mākslinieciskajā darbībā, tās sekmējošos un kavējošos nosacījumus un faktus. Kvalifikācijas darba uzdevumi ir: 1.Analizēt teorētiskās atziņas par patstāvību, patstāvības veidošanās un attīstības likumsakarībām pirmsskolas vecuma bērniem 2.Teorētiski raksturot māksliniecisko darbību pirmsskolā. 3.Veikt pētījumu par vecākā pirmsskolas vecuma bērna patstāvības sekmēšanas iespējām mākslinieciskajā darbībā Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Kvalifikācijas darba pirmā daļā ir teorētiska un apraksta pedagogu, psihologu teorētiskās atziņas par patstāvību, patstāvības veidošanās posmiem un māksliniecisko darbību. Kvalifikācijas darba otrajā daļā balsoties uz teorētiskajām atziņām tika izstrādāti patstāvības īpašību pētījuma kritēriji, tiek raksturots empīriskais pētījums, kurā atklāts vecākā pirmsskolas vecuma bērna zīmēšanas spēju pētījuma sākumā un beigās. Pētījuma nobeigumā tiek secināts, ka bērni ar prieku darbojas un gūst pozitīvas emocijas, ja pareizi organizēts mācību process, kurā bērni iemācās jaunam zīmēšanas tehnikām, paši eksperimentē, kļūst drošāki un patstāvīgi.
dc.description.abstractThe name of the qualification work is "Promotion of Preschool Child's Independence in Artistic Activity". Author of the qualification work: Gulnara Akhmadova. The qualification work consists of 41 pages, 8 tables, 16 pictures, 28 references and 2 appendices. The aim of the qualification work is to theoretically and empirically study the promotion of the preschool child's independence in artistic activity, the conditions and facts that promote and hinder it. The tasks of the qualification work are: 1. To analyse theoretical findings about independence, regularities of independence formation and development for preschool children 2. Theoretically describe artistic activity in preschool. 3. To carry out a study on the possibilities of promoting the independence of the oldest pre-school child in artistic activity The qualification work consists of two parts. The first part of the qualification work is theoretical and describes the theoretical findings of teachers, psychologists about independence, the stages of independence formation and artistic activity - the ability to draw. In the second part of the qualification work, based on the theoretical findings, the criteria for the study of independence were developed, an empirical study is described, in which the visual ability of the oldest preschool child was discovered at the beginning and end of the study. At the end of the study, it is concluded that children are happy to work and gain positive emotions if the learning process is properly organized, in which children learn new drawing techniques, experiment themselves, become safer and more independent.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectmākslinieciskā darbība
dc.subjectpirmsskolas
dc.subjectvecuma
dc.subjectbērns
dc.titlePirmsskolas vecuma bērna patstāvības sekmēšana mākslinieciskajā darbībā
dc.title.alternativePromotion of preschool child's independence in artistic activity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record