Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorPetrova, Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:55Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86886
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60421
dc.description.abstractDarba autore: Svetlana Petrova Darba tēma: Bērnu socializēšanās procesa sekmēšana rotaļās pirmsskolas izglītības 1. posmā Darba vadītāja: Dr. paed. Inga Stangaine Pētījuma mērķis: Teorētiski izpētīt un analizēt I. vecumposma bērnu socializēšanās procesu pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot rotaļas. Pētījuma jautājums: Kādas rotaļas izmantojamas 1,5-3 gadīgu bērnu socializēšanās procesā? Darba teorētiskajā daļā tiek raksturota socializācijas procesa būtība un 1,5-3 gadīgu bērnu socializēšanās būtība. Tiek dots rotaļu vispārīgs raksturojums, raksturotas daudzveidīgās rotaļas bērnu socializēšanās procesa veiksmīgai sekmēšanai. Darba pētnieciskajā daļā tiek veidots pētījuma plāns, metodoloģija, bērnu vērošanas kritēriji. Pēc šiem kritērijiem notiek bērnu sociālo prasmju sākotnējā vērošana. Tiek atlasītas rotaļas sociālo prasmju sekmēšanai, organizētas tās, pēc tam novērotas bērnu prasmes atkārtotā vērojumā un salīdzināti rezultāti. Bērnu prasmes visos vērotajos kritērijos pamazām uzlabojas. Uz pētījuma jautājumu ir atbildēts – bērnu sociālas prasmes iespējams veicināt, regulāri organizējot didaktiskās, sižeta-lomu, kustību, pirkstiņrotaļas, sensorās rotaļas. Atslēgas vārdi: socializācija, sociālās prasmes, 1,5-3 gadīgi bērni, rotaļas. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp, 4 tabulas, 8 attēli, 67 literatūras avoti.
dc.description.abstractAuthor of the thesis: Svetlana Petrova Theme of the thesis: Promotion of children's socialization process in the first stage of pre- school education Supervisor: Dr. paed. Inga Stangaine Aim of the research: Theoretically to study and analyse the process of socialization of children of the 1st age in a pre-school educational institution using games. Research question: What games can be used in the socialization process of 1.5-3 year old children? Keywords: socialization, social skills, 1.5-3 years old children, games. Volume of qualification work: pages, tables, pictures, literature sources The theoretical part of the work describes the essence of the socialization process, the essence of socialization of 1.5-3 year old children. A general description of the games is given, as well as various games are described which can be used for the successful promotion of children's socialization. In the research part of the work, a research plan, methodology, criteria for observing children are developed. These criteria are used to monitor children's social skills. Games to promote social skills are selected, organized, followed by repeated observation of children's skills and results compared. Children's skills in all the observed criteria are gradually improving. The research question has been answered - it is possible to promote children's social skills by regularly organizing didactic, story-role, movement, finger games, sensory games. Thesis consists of: 51 pages, 4 tables, 8 pictures, 67 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSocializācija
dc.subjectSociālās
dc.subjectPrasmes
dc.subjectRotaļas
dc.subject1,5-3 gadīgi bērni
dc.titleBērnu socializēšanās procesa sekmēšana rotaļās pirmsskolas izglītības 1. posmā
dc.title.alternativePromotion of children's socialization process in the first stage of pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record