Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorVoitkeviča, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:00Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87044
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60456
dc.description.abstractDarba tēma. Radošās darbības veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās 5-6 gadīgo bērnu grupā. Darba autore: Līga Voitkeviča Kvalifikācijas darbs: 40 lpp, 5 tabulas, 22 attēli, 29 literatūras avoti. Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski pētīt radošās darbības veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā Pētījuma jautājums. Vai, izmantojot zīmēšanu vizuālās mākslas nodarbībās, ir iespējams veicināt bērnu radošo darbību? Pētījuma uzdevumi. 1. Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru pētāmās problēmas aspektā. 2. Noskaidrot radošās darbības būtību, struktūru un saturu. 3.Analizēt vizuālās mākslas nodarbībās izmantojamās metodes, dažādu tehnisko iemaņu un prasmju izmantošanas iespējas radošās darbības veicināšanai. 4. Pētīt un vērtēt bērnu radošo spēju attīstību. Darbā analizētas pedagogu un psihologu atziņas par radošās darbības būtību un struktūru, par skolotāja lomu bērna radošas darbības veicināšanā pirmsskolā, par 5-6 gadus vecu bērnu vecumposma attīstības likumsakarībām. Analizētas metodes bērnu radošās darbības veicināšanai, kā arī mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu vizuālās mākslas nodarbībās. Praktiskajā pētījumā veikts bērnu pedagoģiskais vērojums pēc darba autores izstrādātajiem kritērijiem un veikta bērnu darbu analīze. Pētījums pierādīja, ka radošumu var attīstīt, bērnu iztēli, fantāziju un domāšanu.
dc.description.abstractResearch title: Opportunities to promote creative activity in visual arts classes for 5- 6 years old children in preschool Research author: Liga Voitkevica Research volume: 40 pg., 5 tables, 22 pictures, 29 bibliographical titles The aim of the Research: Theoretical and practical research of opportunities to promote creative activity in preschool in visual arts classes. The question of the Research: Is it possible to encourage children's creative activity by drawing in visual arts classes? Objectives of the Research: 1.To analyze the pedagogical and psychological literature in the aspect of the researched problem. 2.To find out the essence, structure and content of creative activity. 3.To analyze the methods used in visual art classes, the possibilities of using various technical skills and abilities to promote creative activity. 4.To study and evaluate the development of children's creative abilities. The paper analyzes the findings of teachers and psychologists on the nature and structure of creative activity, on the role of the teacher in the promotion of a child's creative activity in preschool, on the regularities of the development of 5-6 year old children. In the research have been analyzed methods for promoting children's creative activity, as well as means of artistic expression in visual arts classes. In the practical research has been performed the pedagogical observation of children according to the criteria developed by the author of the work and the analysis of children's work. Research has shown that creativity can develop children's imagination, fantasy and thinking.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošā darbība
dc.subjectradošums vizuālajā mākslā
dc.subjectzīmēšana
dc.subjectvizuālā māksla
dc.titleRadošās darbības veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās 5-6 gadīgo bērnu grupā
dc.title.alternativeOpportunities to promote creative activity in visual arts classes for 5- 6 years old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record