Rīta vingrošana kā 2-4 gadus vecu bērnu labizjūtas sekmētāja pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Rozenberga, Lilita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors : Lilita Rozenberga Darba vadītāja: Lektore: Mg. sc. edu: Agita Klempere - Sipjagina Kvalifikācijas darba tēma : Rīta vingrošana kā 2 – 4 gadu vecu bērnu labizjūtas sekmētāja pirmsskolas izglītības iestādē Kvalifikācijas darba mērķis: Noteikt rīta vingrošana 2 - 4 gadu vecu bērnu labizjūtas sekmēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē Kopējā darba apjoms - 49 lappuses, 7 attēli 3 pielikumi Pētījuma saturs: Izzināt teorētisko literatūru par 2 -4 gadu vecu bērnu attīstību kopveselumā un kustību nozīmi bērnu attīstībā. Novērot bērnu 2 -4 gadu labizjūtu rīta vingrošanas laikā un pēc tās Atslēgas vārdi : Fiziskās aktivitātes, pirmsskola, bērns, labizjūta, sociāli emocionālā attīstība, rīta vingrošana Pētījuma bāze: Pirmsskolas iestādē X, piedalās 17 pirmās pakāpes vecumposma bērni, 17 bērnu vecāki Pētījuma rezultāti sastāv no 2 daļām: Pirmajā daļā tiek apskatīts, bērna attīstības raksturojums kopveselumā; pamatkustību, sociāli emocionālo prasmju un rīta vingrošanas plānošanas un organizēšanas nozīmīgums labizjūtas sekmēšanā. Otrajā daļā tiek veikti bērnu novērojumi, sākotnējais raksturojums pēc izvirzītajiem kritērijiem rīta vingrošanas laikā un pēc tās, veikta sākotnējā un beigu analīze bērnu novērojumiem un vecāku anketēšana un iegūto datu analīze Author of the work: Lilita Rozenberga Subject of the qualification work: Lecturer: Mg. sc. success: Agita Klempere - Sipjagina Qualification work topic: Morning gymnastics as a promoter of well-being of 2-4 year old children in a pre-school educational institution Aim of the qualification work: To determine the possibilities of promoting the well-being of 2-4 year old children in a pre-school educational institution Total volume of work - 49 pages, 7 figures 3 appendices Content of the research: To find out the theoretical literature on the development of 2-4 year old children in general and the role of movement in the development of children. Observe the well-being of children aged 2 -4 years during and after morning exercise Keywords: Physical activities, preschool, child, well-being, socio-emotional development, morning exercise Research base: Preschool institution X, 17 first grade children participate,The results of the research consist of 2 parts: The first part deals with the characteristics of the child's development as a whole; planning and organizing basic movements, socio-emotional skills and morning exercises that will promote well-being. In the second part, children's observations are made, the initial characterization according to the set criteria during and after the morning exercise, the initial and final analysis of children's observations and the analysis of the obtained data and the obtained data are performed.