Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorBuklovska, Juta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:28Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88928
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60659
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: Pamatskolēnu uzvedības problēmas sporta stundās un iespējamie risinājumi. Diplomdarba mērķis: Noskaidrot skolēnu uzvedības problēmas un to risinājumus, lai veicinātu pozitīvas skolēnu uzvedības veidošanos pamatskolā sporta stundās. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, pirmajā nodaļā autore veic ārzemju un Latvijas autoru atziņu un viedokļu analīzi par uzvedību, disciplīnu, cēloņiem un ietekmējošajiem faktoriem. Otrajā nodaļā tiek raksturota sporta stunda, analizēti sasniedzamie rezultāti caurviju prasmēs, uzvedības problēmas sporta stundās. Trešajā nodaļā autore analizē dažādos literatūras avotos piedāvātos risinājumus un ieteikumus uzvedības problēmu novēršanā. Ceturtajā daļā īstenots pētījums, kura ietvaros tiek noskaidrots sporta skolotāju viedoklis un veiktas pedagoģiskās darbības, aprobējot un analizējot izvēlētos uzvedības problēmu risināšanas paņēmienus. Diplomdarbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 11 attēliem, 7 tabulām, secinājumiem, zinātniskās literatūras avotiem un pielikumiem. Atslēgas vārdi: uzvedības problēmas, uzvedība, disciplīna, skolēns, skolotājs, sporta stunda.
dc.description.abstractTheme of the diploma thesis: Behavioural problems of primary school students in sports lessons and possible solutions. The aim of the thesis: In order to achieve this goal, in the first chapter the author analyses the findings and opinions of foreign and Latvian authors on behaviour, discipline, causes and influencing factors. The second chapter describes the sports lesson, analyses the results to be achieved in the skills, behavioural problems in sports lessons. In the third chapter, the author analyses the solutions and recommendations proposed in various literature sources for the prevention of behavioural problems. In the fourth part, the author carries out a research, within the framework of which the opinion of sports teachers is ascertained and pedagogical activities are carried out, validating and analysing the selected methods of solving behavioural problems. The thesis consists of an introduction, 4 chapters, 11 figures, 7 tables, conclusions, sources of scientific literature and appendices. Keywords: behaviour problems, behaviour, discipline, pupil, teacher, sports lesson.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectUzvedības problēmas
dc.subjectUzvedība
dc.subjectDisciplīna
dc.subjectSkolēns
dc.subjectSkolotājs
dc.titlePamatskolēnu uzvedības problēmas sporta stundās un iespējamie risinājumi
dc.title.alternativeBehavioral problems of primary school students in sports lessons and possible solutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record