Digitālo rīku integrācija angļu valodas skolotāja darbā Latvijā
Author
Zeps, Ivars Dominiks
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā diplomdarbā apskatīta angļu valodas skolotāju darba digitalizācijas situācija Latvijā. Darba mērķis ir pētīt digitālo rīku integrāciju skolotāja darbā, lai veidotu nacionāla līmeņa Latvijas angļu valodas skolotāju darba digitalizācijas aprakstu. Darbs veidots kā aptaujas pētījums. Teorētiskajā izklāstā apskatīta literatūra par digitalizācijas procesiem izglītībā, it īpaši Latvijā, un izveidota digitālo rīku klasifikācijas sistēma. Empīriskā daļa veikta divos soļos – pirmkārt, anketā ievācot datus par angļu valodas skolotājiem no Latvijas pamatizglītības un vidējās izglītības iestādēm; otrkārt, iegūtie dati ir pārspriesti eksperta intervijā. Darba rezultātā veikti secinājumi par Latvijas angļu valodas skolotāju digitālo rīku lietošanas paradumiem un sniegti ieteikumi šī procesa pozitīvai attīstībai nākotnē. The Diploma Paper explores digitalization of English teachers’ job in Latvia. The aim of the research is to study the integration of digital tools in English teachers’ work to construct a national scale digitalization characterization of English teachers’ job in Latvia. This is a survey research. The theoretical research deals with the digitalization process in education, notably in Latvia, and a categorization system for digital tools is developed. The empirical research is conducted in two steps: first, the data is collected through a questionnaire to English teachers from primary and secondary education institutions in Latvia; second, an expert is interviewed about the collected data. As a result of the research, conclusions about the habits of using digital tools of Latvian English teachers are made and recommendations for further positive development of this process are provided.