Show simple item record

dc.contributor.advisorKosheleva, Elena
dc.contributor.authorGranta, Diāna Emma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:34Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89315
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60699
dc.description.abstractŠajā Skolotāja pieredzes darbā ir izpētīta un aprobēta radošo darbu metode kā iespēja palielināt vārdu krājumu. Vārdu krājuma trūkums ir viena no galvenajām problēmām svešvalodas apguvē, kādēļ skolēni nevar pilnvērtīgi lietot valodu. Savukārt klasiskās mācību metodes, piemēram, mācību grāmatu un darba burtnīcu izmantošana, pārsvarā sniedz tikai īslaicīgus rezultātus. Pētījuma auditorija ir Rīgas vidusskolas 6.klašu skolēni, kas pirmo gadu apgūst krievu valodu kā otro svešvalodu, līdz ar to viņu sākotnējais vārdu krājums ir relatīvi līdzvērtīgs. Pētījuma mērķis ir ar radošā darba metodes palīdzību papildināt skolēnu ar zemu zināšanu līmeni vārdu krājumu par divām mācību tēmām – “Mana ģimene” un “Ēdiens un pārtikas produkti”. Lai sasniegtu šo mērķi, tika pārbaudītas gan klasisko mācību metožu, gan radošo darbu metožu efektivitāte vārdu krājuma apguvē. Pētījuma procesā dažādos veidos tika mērīts jaunapgūto vārdu krājums, kā arī apzinātas vārdu krājuma attīstības problēmas krievu valodas kā svešvalodas apguves sākumposmā, piedāvājot radošā darba metodi kā iespējamo šo problēmu risinājumu.
dc.description.abstractA method of creative work has been researched and tested as an approach to increase students’ vocabulary as part of the Teacher’s experiential work. Lack of vocabulary is one of the main problems in learning a foreign language, which is why students cannot use the language to the fullest. In contrast, classical teaching methods, such as the use of textbooks and workbooks, tend to produce only short-term results. The audience of the research is 6th grade students at Riga Secondary School, who are learning Russian as a second foreign language in the first year, thus their initial vocabulary is relatively similar. The goal of the reasearch is to use the creative method to increase the vocabulary of those students who have limited foreign language vocabublary and to focus on two topics - My Family and Food and products . To achieve this goal, classical teaching methods and creative teaching methods were used to test the effectiveness in vocabulary increase. In the process of the research, the newly acquired vocabulary was measured in different ways, as well as the problems of vocabulary development in the initial stage of learning Russian as a foreign language were identified, offering a creative work method as a possible solution to these problems.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectkrievu valoda kā svešvaloda
dc.subjectradošie darbi
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectleksika
dc.subjectvalodas zināšanu līmenis A0-A1
dc.titleDidaktiskas iespējas vārdu krājuma papildināšanai un nostiprināšanai 6.klases skolēniem krievu valodas kā svešvalodas apmācībā
dc.title.alternativeDidactic opportunities to supplement and strengthen vocabulary for 6th grade students in teaching Russian as a foreign language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record