Jauni saziņas modeļi skolēnu iesaistes angļu valodas apguves veicināšanai 11. klasē
Author
Komļeva, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Pasaule strauji attīstās un tas attiecas arī uz tehnoloģijām un cilvēkiem. Darba autore bija pārsteigta skolotāju prakses laikā vienā no Rīgas vidusskolām novērot to, ka daļa angļu valodas stundu joprojām tiek pasniegta, izmantojot tikai mācību grāmatas. Šāda pieeja padarīja studentus garlaicīgus un demotivētus mācīties. Tāpēc tika izvirzīts mērķis izveidot jaunus mācību materiālus, kas atbilst mūsdienu skolēnu vajadzībām un īpatnībām. Kā pētījuma metode tika izvēlēta atsevišķa gadījuma izpēte kopā ar anketēšanu un skolēnu atsauksmju apkopošanu. Pētījumā piedalījās 49 skolēni, kas bija sadalīti trīs grupās. Pētījuma gaitā tika pierādīts, ka jauni saziņas modeļi, kas ietver gan sociālos medijus, mēmus un filmas, var veicināt audzēkņu iesaisti angļu valodas apguves veicināšanai 11. klasē. The world is rapidly developing and it refers to technologies and people including, the author of the Paper was surprised to observe during a teaching practice in one of Riga’s Secondary schools that some English lessons are still taught by using Student’s books only. Such approach resulted in students feeling bored and demotivated to study. That is why an aim to create new teaching materials that would correspond to modern students’ needs and peculiarities was set. As the research method a case study together with a questionnaire and collection of students’ feedback was chosen. The research sample consisted of 49 students and was split into three groups. Throughout the research it was proven that new communication patterns that include social media, memes and even movies, can enhance learners’ engagement in mastering English in Form 11.