Show simple item record

dc.contributor.advisorKosheleva, Elena
dc.contributor.authorSkvorcova, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:34Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89390
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60705
dc.description.abstractLatvijas Izglītības un zinātnes ministrijas apstiprinātajā izglītības programmā, 4.klašu skolēniem tiek piedāvāta otrās svešvalodas apguves izvēle. Skolēni, kuri izvēlas apgūt krievu valodu, bieži vien saskaras ar dažādām grūtībām vārdu krājuma un gramatikas formu apgūšanā, kas saistītas ar alfabēta atšķirībām, izrunas, frāžu un teikumu uzbūves specifiku. Dotajā diplomdarbā, pamatojoties uz teorētisko materiālu un tā praktisko pielietojumu, ir apskatītas spēles elementu izmantošanas iespējas vārdu krājuma un gramatikas formu apgūšanai krievu valodas kā svešvalodas stundās 4.klasē. Saskaņā ar veiktā pētījuma rezultātiem, kurā piedalījās 27 skolēni, tika noteikti spēļu veidi, kurus var ieteikt vārdu krājumu papildināšanai un gramatikas formu apgūšanai, kā arī tika izklāstīti spēļu elementu izmantošanas priekšrocības un trūkumi krievu valodas kā svešvalodas apgušanā.
dc.description.abstractIn the education program, approved by the Ministry of Education and Science of Latvia, students of the 4th grades can choose studying the second foreign language. Pupils who choose the study of the Russian language often encounter certain difficulties in the development of vocabulary and grammatical forms due to various alphabet, the specifics of pronunciation of sounds and the construction of phrases and sentences. Diploma paper considers the possibilities of using gaming elements for the development of vocabulary and grammatical forms in Russian language lessons as a foreign language in the 4th grade. According to the results of a study, the types and functions of games recommended for the development of vocabulary and grammatical forms are identified, as well as the advantages and disadvantages of using gaming elements in teaching the Russian language as a foreign one. The study was attended by 27 students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectspēles elementi
dc.subjectkrievu valoda kā svešvaloda
dc.subjectspēļu veidi un funkcijas
dc.subjectvārdu krājums
dc.titleSpēles elementu izmantošana vārdu krājuma un gramatisko formu apgūšanai krievu valodas kā svešvalodas stundās 4. klasē
dc.title.alternativeThe Use of Game Elements for Mastering Vocabulary and Grammatical Forms in Russian as Foreign Language Lessons in the 4th Grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record