Sociālā pedagoga un 1.-4.klašu audzinātāju sadarbība attālinātu mācību izraisīto skolēnu saskarsmes problēmu mazināšanā
Author
Paura, Terēze Grietiņa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Terēzes Grietiņas Pauras diplomdarbam„Sociālā pedagoga un 1.-4.klašu audzinātāju sadarbība attālinātu mācību izraisīto skolēnu saskarsmes problēmu mazināšanā”. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā veicināt sociālā pedagoga un klašu audzinātāju sadarbību, lai mazinātu attālināto mācību izraisītās skolēnu saskarsmes problēmas. Teorētiskajā daļā tiek raksturota sadarbības būtība, noskaidrota attālinātā mācību procesa ietekme uz skolēniem, kā arī tiek analizēta sociālā pedagoga un klašu audzinātāja sadarbības organizācijaattālināto mācību laikā un pēc tām. Praktiskajā daļā veikts pētījums par 1.-6. klašu audzinātāju un sociālā pedagoga sadarbību klātienes un attālinātajā mācību formā, un noskaidrot kādas problēmas ir aktualizējušās vispārizglītojošā izglītības iestādē pēc attālinātajām mācībām, un analizēt iegūtos rezultātus. Kā arī modelēta programma sociālā pedagoga un 1.-4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšanai X pamatskolā, lai mazinātu pēc attālinātu mācību sekas, to aprobēt un analizēt iegūtos rezultātus. of Terēzes Grietiņas Pauras Bachelor Thesis, „Cooperation of a social pedagogue and 1st-4th grade teachers in reducing the communication problems of students caused by distance learning”. The goal of this Thesis to describe how to promote cooperation between a social pedagogue and class teachers in order to reduce the comunication problems of students caused by distance learning. In the theoretical part is described the essence of cooperation, rewiewed the impact of the distance learning process on students, as well as analyzes the organization of cooperation between a social pedagogue and a class teacher during and after distance learning. In the practical part a research about the cooperation between 1st and 6th grade teachers and a social pedagogue in the form of full-time and distance learning, and to find out what problems have become relevant in a primary education institution after distance learning and to analyze the obtained results. As well as a modeled program for the promotion of cooperation between a social pedagogue and 1st-4th grade teachers in X primary school in order to reduce the consequences of distance learning, to approbate it and analyze the obtained results