Darbinieku pašattīstību prognozējošie individuālie un organizācijas faktori
Author
Batņa, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šaitere, Sanita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis bija noskaidrot individuālo un organizācijas faktoru saistību ar darbinieku pašattīstību. Pētījumā piedalījās 108 dalībnieki (82 sievietes) vecumā no 21 līdz 57 gadiem (M = 30,86, SD = 7,93). Tika adaptētas aptaujas: Iesaiste pašattīstības aktivitātēs kvantitāte, Mācīšanās mērķorientācijas skala, Pašattīstības pašefektivitāte skala, Mācīšanās kultūras aptauja, Atbalsts pašattīstībā darbavietā. Tika izmantotas aptaujas: Proaktīvas personības skala, Lielā Piecinieka aptauja, Atgriezeniskās saites vides skala. Pastāv saistības starp visiem individuālajiem un organizācijas faktoriem un pašattīstību. Proaktivitāte ir vienīgais ir pašattīstības prognozētājs. Netika atklāta individuālo un organizācijas faktoru mijiedarbība pašattīstības prognozē. The aim of study was to find out the relationship, prognosis and interaction of individual factors and organizational factors in employees' self-development. The study included 108 participants (82 women) aged 21 to 57 years (M = 30,86, SD = 7,93). The following inventory was adapted: Quantity of self-development participation, Learning goal orientation scale, Self-efficacy for self-development, Learning culture inventory, Workplace support for self-development. The following inventory was used: Proactive personality scale, Big five inventory, Feedback environment scale. There is a relationship between all individual and organizational factors and self-development. Proactivity is the only predictor of self-development. No interaction of individual and organizational factors was found the self-development prognosis.