Etiķešu dizaina stilistika viskija ražotājiem Īrijā un Amerikas Savienotajās Valstīs
Author
Vēveris, Miks
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Cilvēks produktu vispirms bauda ar acīm un tikai tad ar muti, tāpēc gan viskija, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ar citiem zīmoliem bieži nosaka tas, kā tiek pasniegts produkts. Lai izprastu, kā tiek veidots viskija etiķešu un iepakojuma dizains, tiek sniegts ieskats par vizuālās identitātes pamatelementiem, produkta iepakojumu, viskija tapšanas un iepakojuma vēsturisko attīstību, kā arī viskija iepakojuma dizaina funkcijām un vizuālo stilistiku. Darba mērķis ir izveidot etiķetes un iepakojuma dizainu viskija ražotājam “Lider”. Pētāmais jautājums ir: “Kādas ir kopīgās un atšķirīgās vizuāli stilistiskās iezīmes Īrijas un Amerikas Savienoto Valstu viskija etiķešu paraugos?” People enjoy the product first with the eyes and only then with the mouth, so the visual appearance of both whiskey and other products is of great importance in today's market. The quality of a company and its ability to compete with other brands is often determined by how the product is presented. To understand how whiskey labels and packaging are designed, an insight into the basic elements of visual identity, the historical development of product packaging, whiskey making and packaging, and the design features and visual stylistics of whiskey packaging is provided. The aim of the work is to create a label and packaging design for the whiskey manufacturer "Lider".