Digitālo rīku izmantošanas iespējas 5. klases matemātikas mājasdarbos
Author
Tereščenko, Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā Digitālo rīku izmantošanas iespējas 5. klases matemātikas mājasdarbos darba autore Marika Tereščenko aktualizējusi matemātikas nozīmi mācību procesā, kā arī digitālo rīku izmantošanas iespējas mājasdarbu izpildē. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, vai digitālo rīku izmantošana mājasdarbu pildīšanā nemazina mājasdarbu nozīmi un kvalitāti. Pētījumā ir izmantotas vairākas metodes: teorētiskās izpētes metode, aprakstošā metode, atsevišķos gadījumos ir izmantota arī salīdzināmā un kvantitatīvā metode. Pētījuma ietvaros tika noskaidrots par digitālo rīku iespējām izmantot matemātikas mājasdarbu pildīšanā 5.klasē par daļām un jauktajiem skaitļiem. Khan Academy ir visatbilstošākais, jo tajā ir iespējams veikt pierakstus, rēķinot piemēru, un ir pieejami mācību video un materiāli par atbilstošo tēmu. Atslēgas vārdi: matemātika, digitālie rīki, tehnoloģijas, mājasdarbi. In the diploma thesis, the author of the paper, Marika Tereshchenko, has emphasized the importance of using mathematics in the learning process, as well as the possibilities of using digital tools in homework. The aim of the diploma thesis is to find out whether the use of digital tools in the performance of homework does not reduce the importance and quality of homework. Several methods have been used in the study: the method of theoretical research, the descriptive method, and in some cases, the comparative and quantitative methods have also been used. As a result of the research, the possibilities of digital tools to use mathematics in homework in the 5th grade for ordinary parts and mixed numbers have been explored. Khan Academy is the most appropriate, as it allows you to take notes based on an example and has instructional videos and materials on the relevant topic. Keywords: mathematics, digital tools, technology, homework.