Šeit ir bakalaura tēma : 5-6 gadīgu bērnu jaunrades veicināšana kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā, vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
Author
Ločmele, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore : Kristīne Ločmele Bakalaura darbs : 5-6 gadīgu bērnu jaunrades veicināšana kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā, vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Tēmas pamatojums : šīs tēmas aktualitāti, nozīmīgumu nosaka 2018. gada 21. novembrī pieņemtās vadlīnijas, kuru mērķis ir kompetencēs balstīts mācību process. Darba mērķis : teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā jomas nodarbībās pirmsskolā veicināma 5-6 gadīgu bērnu jaunrade. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā : analizēta literatūra par jaunradi un tās veicināšanu, raksturotas 5-6 gadīgu bērnu attīstības likumsakarības, analizēti dokumenti, literatūru par mācību saturu un pedagoģisko darbību jaunrades veicināšanai pirmsskolā. Darba pētnieciskajā daļā : pārbaudītas teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā Tika veikts pedagoģiskais novērojums, izmēģinājuma nodarbība, īstenojot kompetenču pieeju mācību satura apguvē.. Kā arī tika analizēti iegūtie rezultāti. Darbs sastāv no 64.lpp., darbā iekļauts 21 attēls 7 tabulas un 2 pielikumi. Darbā izmantoti 46 literatūras avoti. Title: The promoting of creation of 5-6 year old children in understanding culture and self-expressing in art lessons in primary school Choice of the study subject was made because of guidlines approved in november 21, 2018 to actualise competency based learning process. Author: Kristīne Ločmele. Supervisor: Dr. paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča. Aim of the thesis: To study theoretically and practically comperhension of culture and self-expressing of 5-6 year old children in art lessons in primary school. The thesis consists of two parts - theoretical and empirical. In the theoretical part of the work: literature about creativity and promoting creativity was rewieved. Patterns of 5-6 year old child development were characterized and different documents and literature about educational activities in promoting creativity in children in primay school were analysed and summarized.. Empirical Study: A study where theoretical knowledge and insights in art was carried out. Trial lesson about competency based approach in learning was observed. Results were analysed and summarized. Thesis consists of 64 pages, 21 images and 7 tables and 2 appendices. 46 sources of literature have been used in the thesis. Keywords: visual arts creativity, children's creativity, visual arts, child development, development of primary school children.