3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par formu sekmēšana didaktiskajās spēlēs
Author
Šteina, Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore - Zanda Šteina. Darba temats - ”3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par formu veidošanās didaktiskajās spēlēs”. Darba vadītāja - Dr. paed. Dagnija Vigule Darba mērķis - analizēt teorētiskās atziņas un veikt empīrisku pētījumu par 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par formu veidošanos didaktiskajā spēlē. Darbs sastāv no divām daļām teorētiskā daļa un empīriskā daļa. Pirmajā daļā tiek analizēt teorētisko atziņu literatūra par ģeometrisko formu izpratni didaktiskajās spēlēs. Bet empīriskajā daļā tiek aprakstīts pētījuma gaita un metodes. Tika veikta bērnu sākotnējais zināšanu un prasmju novērojums rotaļnodarbībās, plānotas, organizētas un īstenotas dažādas didaktiskās spēles kas veicinātu priekšstatus par formu veidošanu. Darba apjoms: 55 lappuses, analizēti 63 literārie avoti. Darbā izmantoti: 1 pielikums, 8 attēli, 4 tabulas Bachelor's work author - Zanda Šteina. Subject of work: “The idea of a 3-4-year-old child as a form in forming didactic games”. Chief of Work - Dr. Ped. Dagnia Vigule The aim of the work is to analyse theoretical knowledge and to carry out an empirical study on the image of children aged 3-4 years of forms in the didactic game. The work consists of two parts of the theoretical part and empirical part. In the first part, the theoretical knowledge literature on the understanding of geometrical forms in didactic games is analysed. But the empirical part describes the course and methods of the study. An initial observation of children's knowledge and skills was carried out in the playing classes, planned, organised and implemented various didactic games, which would promote perceptions of forming. Volume of the bachelor’s paper: 55 pages, analysis of 63 literary sources. The paper incorporates: 1 attachments, 8 pictures, 4 tables