Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Ingūna
dc.contributor.authorŠaripo, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90993
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61536
dc.description.abstractBakalaura darba “Uztveres vingrinājumi matemātisko prasmju sekmēšanai 4.klasē speciālajā izglītības iestādē” mērķis ir analizēt speciālās izglītības iestādes skolēnu uztveres veicināšanas iespējas matemātikas mācībā sākumskolā, un apkopot ieteikumus šo skolēnu uztveres veicināšanai matemātikas mācībā ceturtajā klasē. Noskaidrot, kuram uztveres veidam atbilstošu vingrinājumu izmantošana matemātikas mācībā, sekmēs labāku zināšanu apguvi 4.klasē speciālajās izglītības iestādēs. Darbs sastāv no divām nodaļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra par uztveri, matemātikas mācību un matemātikas prasmēm, skolēnu attīstības tendencēm, speciālo izglītības iestāžu specifiku. Izmantojot zinātniskās literatūras kvantitatīvi kvalitatīvo analīzi un dokumentu analīzi. Empīriskajā daļā pētījuma bāze sevī ietver X novada speciālās izglītības iestādes septiņus 4.klases skolēnus un šīs pašas speciālās izglītības iestādes 4.klases matemātikas skolotāju. Izmantojot novērošanas metodi, daļēji strukturētu interviju un pedagoģisko izmēģinājuma darbību, tika noskaidrots, vai uztveres vingrinājumu izmantošana matemātisko prasmju sekmēšanai 4.klasē speciālajās izglītības iestādēs būs sekmīga, ja tiks izmantoti uztveres tipiem atbilstoši matemātiskie vingrinājumi. Darbs sastāv no 63 lpp., darbā iekļauti 19 attēli un 5 tabulas, un 10 pielikumi. Darbā izmantoti 56 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe objective of the Bachelor’s “Perception exercises for improving mathematical skills for 4th grade students in a special educational school” is to analyse the possibilities for promoting the perception of students in special education school and to compile recommendations for promoting the perception of these students in the fourth grade. To find out what kind of perception exercises the use of mathematics teaching will contribute to better knowledge acquisition in 4th grade in special educational school. The work consists of two chapters, theoretical and empirical. The theoretical part of the work analyses the scientific literature on perceptions, math and math skills, student development trends, the specificity of special education schools. Using quantitative qualitative analysis of scientific literature and analysis of documents. In the empirical part, the study base includes seven grade 4 students of the X municipality Special Educational School and the same Special Educational School 4th grade math teacher. Using the observation method, semi-structured interview and pedagogical trial activity, it was found out whether the use of perception exercises to promote mathematical skills in the 4th grade in special educational school will be successful if mathematical exercises corresponding to the types of perception are used. The work consists of 63 pages, the work includes 19 pictures and 5 tables, and 10 attachments. 56 literary sources are used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectUztvere
dc.subjectMatemātiskās prasmes
dc.subjectVingrinājumi
dc.subjectSpeciālās izglītības iestādes
dc.titleUztveres vingrinājumi matemātisko prasmju sekmēšanai 4.klasē speciālajā izglītības iestādē
dc.title.alternativePerception exercises for improving mathematical skills for 4th grade students in a special educational school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record