Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorEgle, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91003
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61539
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mūzikas izmantošana klausīšanās prasmes sekmēšanai angļu valodas apguves procesā 5.klases skolēniem”. Tēma tika izvēlēta, jo skolēnu angļu valodas apguve citreiz ir sarežģīta un nepatīkama, kā arī nav sekmīga. Šis ir diezgan efektīvs un jautrs veids, kā iemācīt angļu valodu skolēniem, pielietojot populāras dziesmas. Pētījuma objekts: angļu valodas apguves process 5.klasē. Pētījuma priekšmets: mūzikas izmantošana klausīšanās prasmes sekmēšanai angļu valodas stundās. Pētījuma mērķis: izpētīt un izanalizēt 5. klašu skolēnu angļu valodas apguves attīstības iespējas ar mūzikas palīdzību. Hipotēze: mūzika ir efektīvs līdzeklis skolēnu klausīšanās prasmes sekmēšanai angļu valodas stundās. Pirmajā un otrajā nodaļā ir apskatīta teorētiskā puse mūzikas izmantošanai angļu valodas mācību procesā. Ir iepazīti dažādi mūzikas žanri un to iespējamais pielietojums. Trešajā nodaļā ir uz teorētiskajām zināšanām, autores veidots pētījums, kurš sastāv no pedagogu anketēšanas rezultātiem, bērnu klausīšanās prasmju rezultātiem, kā arī ir aprakstīts bērnu viedoklis par mūziku, kas viņiem šobrīd ir aktuāla. Darba nobeigumā ir secinājumi, kā arī priekšlikumi, kā izveidot mācību procesu efektīvāku, lai tajā būtu iespējams pielietot mūziku klausīšanās prasmju sekmēšanai. Darbs sastāv no 75 lappusēm, tai skaitā 13. pielikumi, 11.attēli un 8.tabulas. Izmantoto literatūras sarakstu, sastāda 32 vienības.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is "The use of music to promote listening skills in the process of learning English for 5th grade students". The topic was chosen because the students' learning of English at other times is difficult and unpleasant, as well as not successful. This is a pretty e fective and fun way to teachEnglish to students using popular songs. Object of study: the process of learning English in grade 5. Subject of study: theuse of music s to promote listening skills in English lessons. The purpose of the study: to study and analyze the possibilities of developing English language learning by 5th graders with the help of music. Hypothesis: music is an effective tool for promoting students' listening skills in English lessons. The first and second chapters deal with the theoretical side of using music in the process of learning English. Different genres of music and their possible applications have been explored. The third chapter focuses on theoretical knowledge, a study created by the author, which consists of the results of questionnaires of educators, the results of children's listening skills, and also describes children's views on music, which is currently relevant to them. The work concludes with conclusions, as well as proposals on how to make the learning process more effective, so that it is possible to use music to promote listening skills. The work consists of 75 pages, including Annexes 13, 11 and Table 8. The reading list used is compiled by 32 units.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectAngļu valoda sākumskolā
dc.subjectMūzikas izmantošana mācību stundās
dc.subject5.klases skolēni
dc.subjectKlausīšanās prasmes sekmēšana
dc.subjectPedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze
dc.titleMūzikas izmantošana klausīšanās prasmes sekmēšanai angļu valodas apguves procesā 5.klases skolēniem
dc.title.alternativeUsing music to promote listening skills in the process of learning English for 5th grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record