Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorVikse, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91004
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61540
dc.description.abstractDarba temats ir “7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai veicināšana literatūras stundās pamatskolā”. Skolēni šajā vecumposmā kļūst katrs par savu individuālo personību un piederības izjūtai šajā procesā ir liela nozīme. Blakus apstāklis ir nesen pārtrauktie pandēmijas ierobežojumi, kas ietekmējuši skolēnu mentālo veselību. Darbā pētāmais objekts ir literatūras mācību process 7.-9.klasēs. Pētījuma priekšmets ir skolēnu piederības pilsētai saturs un metodika. Pētījuma jautājums ir- kā sekmēt 7.-9.klašu skolēnu piederību Valmieras pilsētai literatūras stundās pamatskolā? Darba mērķis ir izpētīt 7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai vecināšanas iespējas literatūras stundās pamatskolā. Darba uzdevumi ir teorētiskās literatūras par piederības jēdzienu apzināšana, piederības vērtēšanas kritēriju izvirzīšana, literatūras teorijas apzināšana, literatūras mācību metožu atbilstoša izvēlēšanās, uz Valmieras pilsētu vērsta satura atlasīšana, skolēnu intervēšana, iegūto datu analizēšana. Darbā izvirzītā hipotēze: ja 7.-9.klašu skolēniem literatūras mācību stundās tiek piedāvāts uz Valmieras pilsētu vērsts saturs, kas tiek atklāts savstarpējās mijiedarbības metodēs gan ar līdzcilvēkiem, gan pilsētu, skolēnu piederības līmenis Valmieras pilsētai palielinās.
dc.description.abstractThis papers theme is “The encouragement of belonging to Valmiera city through literature classes for grades 7 to 9”. At this age they are starting to become their one true selves and belongingness has a very major part in that. Next to that there were many restrictions due to pandemic which had an impact on student’s mental health. The research object in the work is the learning process of literature in grades 7-9. The subject of the study is the content and methodology of schoolchildren's belonging to the city. The research question is - how to promote belonging of 7th-9th grade students to the city of Valmiera in literature classes in primary school? The aim of the work is to investigate the possibilities of fostering the belonging of the 7th-9th grade students to the city of Valmiera in the literature classes in elementary school. The tasks of the work are identifying the theoretical literature on the concept of belonging, setting criteria for assessing belonging, identifying the theory of literature, choosing the appropriate teaching methods of literature, selecting content focused on the city of Valmiera, interviewing students, analyzing the obtained data. The hypothesis of this paper: if 7th-9th grade students are offered content focused on the city of Valmiera in literature classes, which is revealed in the methods of mutual interaction both with fellow human beings and the city, the level of belonging of the students to the city of Valmiera increases.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPiederība
dc.subjectPilsēta
dc.subjectPusaudži
dc.subjectIzglītība
dc.subjectLiteratūra
dc.title7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai veicināšana literatūras stundās pamatskolā
dc.title.alternativeThe encouragement of belonging to Valmiera city through literature classes for grades 7 to 9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record