Sociālie mediji rakstītprasmes veicināšanai angļu valodas stundās sākumskolā
Autor
Rābante, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēmats: “Sociālie mediji rakstītprasmes veicināšanai angļu valodas stundās sākumskolā”. Pētījuma mērķis ir teorētiski un empīriski pētīt sociālo mediju izmantošanas iespējas rakstītprasmes veicināšanai angļu valodas stundās sākumskolā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām - teorētiskā pamatojuma par sociālo mediju izmantošanu rakstītprasmes veicināšanai angļu valodas stundās sākumskolā un empīriskā pētījuma par sociālo mediju izmantošanu rakstītprasmes veicināšanai angļu valodas stundās sākumskolā. Teorētiskās daļas sākumā tiek analizēts jēdziens “sociālie mediji”, kā arī sociālo mediju izmantošanas trūkumi un ieguvumi. Vēlāk tiek izzināta sociālo mediju loma angļu valodas apguvē un rakstītprasmes veicināšana angļu valodā, izmantojot sociālos medijus. Bakalaura darba praktiskajā daļā tika veikts pētījums, lai noskaidrotu vai rakstītprasme tiek sekmēta effektīvāk, izmantojot sociālos medijus? Izmantojot pedagoģisko eksperimentu, tika noskaidrots vai eksperimentālās grupas mācību process, kurš tika organizēts pēc izstrādātiem mācību plāniem, kur rakstu darbu veidošana un prasmju nostiprināšana realizēta sociālo mediju platformās, angļu valodā sekmējis rakstītprasmi effektīvāk salīdzinājumā ar kontrolgrupas mācību procesu, kur mācības organizētas izmantojot X novada vispārējās izglītības iestādes veidotu mācību plānu. Visi iegūtie rezultāti salīdzināti un analizēti. Ņemot vērā eksperimenta rezultātus izstrādāti pedagoģiskie ieteikumi. Bakalaura darbā: 38 lpp, 2 attēli, 8 tabulas, 29 avoti un 4 pielikumi Atslēgvārdi: sociālie mediji, angļu valoda, rakstītprasmes veicināšana, sākumskola. Bachelor's thesis topic: "Social media for promoting literacy in English lessons in primary school". The aim of the study is to theoretically and empirically investigate the possibilities of using social media to promote writing skills in English lessons in primary school. The bachelor's thesis consists of two parts - theoretical justification of the use of social media for the promotion of writing skills in English language classes in primary school and empirical research on the use of social media for the promotion of writing skills in English language classes in primary school. At the beginning of the theoretical part, the concept of "social media" is analyzed, as well as the disadvantages and benefits of using social media. Later, the role of social media in learning English and the promotion of writing skills in English through social media are explored. In order to determine whether writing abilities are promoted more successfully via social media, a study was done as part of the practical portion of the bachelor's thesis. Using a pedagogical experiment, it was found out whether the learning process of the experimental group, which was organized according to developed learning plans, where the creation of written works and strengthening of skills was implemented in social media platforms, promoted writing skills in English more effectively compared to the learning process of the control group, where learning was organized using the general principles of the X district educational institutions would create a study plan. All obtained results are compared and analyzed. Pedagogical recommendations have been developed taking into account the results of the experiment. In bachelor's thesis: 38 p., 2 photos, 8 tables, 29 sources and 4 appendices. Keywords: social media, English, literacy promotion, primary school.