Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorGribe, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:34Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91027
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61559
dc.description.abstractBakalura darba temats “Latviešu valodas skolotāja profesionalitātes pedagoģiskie nosacījumi” Pētījuma aktualitāti nosaka straujā pasaules un sabiedrības attīstība un jauno izglītīvbas standartu ieviešana dzīvē. Tas prasa no latviešu valodas skolotāja izvērtēt vecās metodes, apgūt jaunas metodes mācibu procesa organizēšanā un vadīšanā. Pētījuma mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt skolotāja profesionalitātes pedagoģiskos nosacījumus. Pētījumam ir 2 daļas: teorētiskā un empīriskā. Teorētiskajā dalā tiek analizēti jēdzieni, kas ir profesionalitāte, kompetence un kādi pedagoģiskie nosacījumi nosaka latviešu valodas skolotāja profesionalitāti. Pirmās nodaļas beigās ir apkopojums, kuros ir izvirzīti kritēriji latviešu valodas skolotāja pedagoģiskajiem nosacījumiem. Pētījuma empīriskajā daļā ir analizēti anketu aptaujas rezultāti un latviešu valodas skolotāju stundu vērojumu rezultāti. Otrās nodaļas beigās ir izstrādāti ieteikumi latviešu valodas skolotāja profesionalitātes pilnveidei Bakalaura darbs ir latviešu valodā uz 44 lapām, tajā ir iekļauti 13 attēli, 1 tabula un 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: skolotāja profesionalitāte, kompetence, profesionālās zināšanas, profesionālās prasmes
dc.description.abstractThe topic of bachelor’s work is ‘Pedagogical conditions of the Latvian language teacher’s professionalism’. The topicality of the research is determined by a rapid development of the world and society, as well as the implementation of new educational standarts. A teacher of Latvian has to evaluate old methods, acquire new ones in organizing and managing teaching/learning process. The aim of the research is to analyse theoretically and test in practice pedagogical conditions of a teacher’s professionalism. The research has 2 parts: theoretical and empirical. Such terms as professionalism, competence and pedagogical conditions which determine professionalism of a teacher of Latvian are analysed in the theoretical part. The summary is given in the end of the first chapter in which the criteria for the Latvian language teacher’s professionalism are set. The results of the questionnaire survey and lessons’ observation are analysed in the empirical part. In the end of the second part recommendations for the development of the Latvian language teacher’s professionalism are worked out. The bachelor’s work is in Latvian, it contains 44 pages, including 13 pictures, 1 table and 4 appendices. The key words: teacher's professionalism, competence, professional knowledge, professional skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectskolotāja profesionalitāte,
dc.subjectskolotāja kompetence,
dc.subjectprofesionālās zināšanas
dc.subjectprofesionālās prasmes
dc.titleLatviešu valodas skolotāja profesionalitātes pedagoģiskie nosacījumi
dc.title.alternativePedagogical Conditions of the Latvian Language Teacher`s Professionalism
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record