Show simple item record

dc.contributor.advisorParandjuks, Rihards
dc.contributor.authorRūze, Guntis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:38Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91061
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61581
dc.description.abstractDiplomdarbā “Mācību priekšmeta “Sports un veselība” integrācijas iespējas citos mācību priekšmetos” ir analizēta informācija par sporta stundas uzbūvi, starppriekšmetu saiknes raksturojumu un veidošanos, ārzemju materiāliem par veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomu citās valstīs un mācību programmām “Sports” un “Sports un veselība” atšķirībām. Sadarbībā ar citu mācību priekšmetu skolotājiem, ir izveidoti un aprobēti dažādi mācību materiāli, kurus var lietot mācību stundās un ārpusstundu aktivitātēs, izstrādāti metodiskie ieteikumi šo mācību materiālu lietošanai. Pētījumā izstrādātie materiāli tiek aprobēti Edgara Kauliņa Lielvārdes vidusskolā dažādās klasēs gan attālinātajā mācību procesā, gan klātienes nodarbībās atšķirīgam skolēnu skaitam. Lielākais skolēnu skaits viena materiāla aprobācijā ir 320 skolēni, bet mazākais – 20 skolēni. Gan skolēni, gan skolotāji analizē stundas un atbilstoši kritērijiem tās novērtē. Gala rezultātā tiek izstrādāti metodiskie ieteikumi materiālu lietošanai. Pētījumā apstiprinās, ka ņemot vērā integrācijas iespējas, skolēnu attieksme gan pret citiem mācību priekšmetiem, gan mācību priekšmetu “Sports un veselība”, uzlabojas. Atslēgas vārdi: starppriekšmetu saikne, sports un veselība, mācību materiāli, gadījumu pētījums, sasniedzamie rezultāti.
dc.description.abstractThe diploma paper "Possibilities of integration of the subject "Sport and health" into other subjects" analyses information on the structure of sport lessons, the characteristics of different subject connection by subject “Sport and health”, foreign materials on the subject of health and physical activity in other countries and the curricula "Sport" and "Sport and health' meanings. Cooperating with teachers of other subjects, teaching materials have been created and approved, and they can be used in class lessons and in outdoor activities. There are created methodical recommendations for use of these materials. The developed materials are approved in Edgars Kauliņš Lielvārde Secondary School in different classes. They are approved in learning process for different numbers of students. The largest number of students are 320 students, and the smallest are- 20 students. Students and teachers or experts analysed the lessons and evaluate them according to the criteria. Finally, methodical recommendations are developed. The research will confirm that, taking into account the possibilities of integration, the attitude of students both towards other subjects and the subjects "Sports and health" improves. Key words: interdisciplinary connection, sport and health, teaching materials, case study, achievable results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectinterdisciplinary connection
dc.subjectsport and health
dc.subjectteaching materials
dc.subjectcase study
dc.subjectachievable results
dc.titleMācību priekšmeta “Sports un veselība” integrācijas iespējas citos mācību priekšmetos.
dc.title.alternativeStudy subject "Sports and health" integration possibilities in other subjects
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record