MATEMĀTISKO PRASMJU APGUVE PUSAUDŽIEM AR SMAGIEM GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM
Author
Savicka, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Matemātisko prasmju apguve pusaudžiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Diplomdarba mērķis: pētīt matemātisko prasmju apguves iespējas skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā analizēta literatūra par smagiem garīgās attīstības traucējumiem, matemātiskām prasmēm un praktiskās daļas, kurā veikts empīriskais pētījums. Izmantotas tādas pētījuma metodes kā pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, iegūto datu analīze. Darba apjoms: 4 tabulas, 20 attēli, 63 izmantotās literatūras avoti. Diplomdarba apjoms 46 lpp. Atslēgas vārdi: pusaudži, matemātiskās prasmes, smagi garīgās attīstības traucējumi Theme: Learning mathematical skills for adolescents with severe intellectual disabilities. Purpose: to study the possibilities of learning mathematical skills for students with severe intellectual disabilities The work consists of a theoretical part, in which the literature on severe mental developmental disorders, mathematical skills is analyzed, and a practical part, in which an empirical study is carried out. Such research methods as pedagogical observation, pedagogical pilot activity, analysis of the obtained data are used. Workload: 4 tables, 20 figures, 9 diagrams and 63 sources of used literature. Volume of the thesis page 46. Key words: adolescents, mathematical skills, severe intellectual disabilities.