Show simple item record

dc.contributor.advisorKiris, Kaspars
dc.contributor.authorNozdračeva, Marina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:22Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91084
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61644
dc.description.abstractSakarā ar izmaiņām izglītības sistēmā, skolotājiem mūsdienās ir arvien vairāk pienākumu, un līdz ar to mainās arī viņu darba apstākļi. Darbā tiek analizēta skolotāju pienākumu plānošana un darba apstākļu nodrošināšana vispārizglītojošajā skolā. Teorētiskā analīze liecina, ka skolotāju apmierinātība, veiksmīgi rezultāti un labizjūta ir tieši saistīti ar darba apstākļiem. Precīzākai un praktiskākai empīriskai izpētei tiks veikta aptauja vienas Rīgas vidusskolas pedagogiem, lai noskaidrotu, kādi darba apstākļi nodrošina vai pasliktina viņu darba labklājību un apmierinātību. Empīriskais pētījums sastāv no dažādu skolu skolotāju aptaujas. Aptaujas mērķis bija iegūt ticamus datus par to, kā tiek plānoti darba pienākumi un kā tiek nodrošināti pedagogu darba apstākļi, kā arī kā tas ietekmē viņu labizjūtu. Pamatojoties uz pētījumu iegūtajiem rezultātiem, izstrādātas prakstiskās rekomendācijas, kā uzlabot pedagogu darba vidi un labizjūtu, lai palielinātu viņu profesionālo sniegumu un apmierinātību ar darbu un mācīšanās procesu. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā skolotāju pienākumu plānošana un darba apstākļu nodrošināšana var ietekmēt un uzlabot viņu apmierinatību ar darbu un labizjūtu. Empīriskā pētījumā metodes: 1. Teorētiskā daļa: literatūras, avotu, tiesu prakses analīze; 2. Empīriskā daļa: aptauja. Maģistra darba apjoms: 96 lpp, ietverti 22 attēli, 1 tabula, izmantotas 84 literatūras un avotu vienības, 1 pielikums. Maģistra darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem, prakstiskām rekomendācijam, izmantotās literatūras un avotu saraksta un 1 pielikumu.
dc.description.abstractDue to changes in the education system, teachers today have more and more responsibilities, and their working conditions are also changing accordingly. The work analyzes the planning of teachers' duties and the provision of working conditions in the general education school. Theoretical analysis shows that teachers' satisfaction, successful results and well-being are directly related to working conditions. For more precise and practical empirical research, a survey will be conducted for the teachers of one Riga secondary school in order to find out what working conditions ensure or worsen their work well-being and satisfaction. The empirical study consists of a survey of teachers from different schools. The purpose of the survey was to obtain reliable data on how to work duties are planned and how the working conditions of educators are ensured, as well as how this affects their well-being. Based on the research results, practical recommendations have been developed on how to improve the working environment and well-being of pedagogues in order to increase their professional performance and satisfaction with work and the learning process. The purpose of the case study is to find out how the planning of teachers' duties and the provision of working conditions can influence and improve their job satisfaction and well-being. In an empirical study, the methods are: 1. Theoretical method: analysis of literature, sources, and court practice; 2. Empirical method: a survey. The volume of the master's thesis: is 96 pages, and contains 22 pictures, 1 table, used 84 references and source units, and 1 appendix. The master's thesis consists of an introduction, four chapters, conclusions, practical recommendations, a list of used literature and sources and 1 appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectskolotājs
dc.subjectvispārizglītojošā skola
dc.subjectdarba apstākļi
dc.subjectapmierinātība
dc.subjectlabizjūta
dc.titleSkolotāju pienākumu plānošana un darba apstākļu nodrošināšana vispārizglītojošā skolā
dc.title.alternativePlanning Teachers' Responsibilities and Ensuring Working Conditions in a Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record