Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorPavlova, Mairita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:38Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91443
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62159
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Fizisko aktivitāšu izvēle rotaļnodarbībās runas attīstības sekmēšanai”. Darba pirmajā nodaļā, balstoties uz teorētiskām atziņām, tiek pētīta runas attīstība un izzināta 2. vecumposma bērnu runas attīstība. Pētījuma otrajā daļā tika veikts pedagoģiskais novērojums. Pētījuma sākumā un beigās, pēc iepriekš sastādītiem kritērijiem, tika veikta bērnu runas attīstības novērtēšana. Pedagoģiskā novērtējuma laikā rotaļnodarbībās tika pielietotas fiziskās aktivitātes. Kvalifikācijas darba pētnieciskajā daļā tika veikts empīrisks pētījums, kurā piedalījās bērnu vecāki, kuru bērni ir 2. vecumposmā. Pētījuma rezultāti parādīja, ka septiņu bērnu runas attīstība ir bijusi teicama, viņu sasniedzamais rezultāts ir P - apgūts padziļināti. Savukārt, divu bērnu sasniedzamais rezultāts vērtējams ar A apgūti pamatprincipi un izvirzītie mērķi. Vienam bērnam tik raiti ar valodas attīstību negāja, tāpēc ir vērtējums T - jāturpina attīstīt un sekmēt latviešu valodas prasmes. Kvalifikācijas darba apjoms ir 41 lappuse, 1 pielikums un 25 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: runas attīstība, integrētā pieeja, fiziskās aktivitātes, rotaļnodarbības
dc.description.abstractQualitfication work "Choice of physical activities in speech development in speech therapy for speech development". The first chapter of the thesis, based on theoretical background, examines the development of speech and the speech development of children in the 2nd age group. In the second part of the study a pedagogical observation took place. At the beginning and at the end of the study, children's speech was evaluated according to predefined criteria. During the pedagogical assessment physical activities were used. In the research part of this work, an empirical study was carried out with the participation of parents of children in Key Stage 2. The results of the study showed that the speech development of seven children was excellent, the result they achieved is P - learned in depth. On the other hand, the result achieved by two children can be evaluated with the basic principles learned and the goals set. One child did not go so smoothly with language development, so the rating is T - Latvian language skills must be further developed and promoted. The thesis consists of 41 pages, 1 annex and 25 references. Keywords: speech development, integrated approach, physical activity,lesson with play elements
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectRunas attīstība
dc.subjectIntegrētā pieeja
dc.subjectFiziskās aktivitātes
dc.subjectRotaļnodarbības
dc.titleFizisko aktivitāšu izvēle rotaļnodarbībās runas attīstības sekmēšanai
dc.title.alternativeChoice of physical activities in speech development in speech therapy for speech development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record