dc.contributor.advisor | Baranova, Sanita | |
dc.contributor.author | Bembere, Iluta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:42Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:42Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91473 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62184 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autors: Iluta Bembere Kvalifikācijas darba tēma: digitālo mācību un metodisko līdzekļu izmantošanas iespējas matemātisko prasmju attīstībā 3 gadus veciem bērniem. Pētījuma jautājums: kāpēc pirmsskolā izmantot digitālās metodes un līdzekļus matemātikas mācību jomā? Pētījuma mērķis: pētīt, kā veicināt 3 gadus vecu bērnu matemātiskās prasmes, jēgpilni un daudzveidīgi izmantojot digitālos mācību līdzekļus. Kvalifikācijas darba struktūra: ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts, 5 pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms sastāv no 27lpp, tajās iekļautas 8 tabulas un 4 attēli. Izmantoti 18 literatūras un informācijas avoti. Pētījuma saturs un apraksts: Teorētiskajā daļā tiek veikts apraksts kas ir digitālie mācību un metodiskie līdzekļi, to vispārīgais raksturojums. Iepazīstina ar 3 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju attīstību. Iepazīstas ar digitālo mācību un metodisko līdzekļu iespējām 3 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju attīstībā. Pētījuma daļā tiek veikta novērošana pirms pedagoģiskās izmēģinājuma darbības un pēc. Atslēgas vārdi: digitālās metodes, digitālie mācību līdzekļi, 3 gadus veci bērni, matemātisko prasmju attīstība, digitālā caurviju prasme, matemātikas mācību joma, attīstība. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification work: Iluta Bembere The topic of the qualification work: use of digital learning and methodological tools in the development of mathematical skills for 3-year-old children. Research question: why use digital methods and tools in the field of mathematics learning in preschool? The purpose of the research: to study how to promote the mathematical skills of 3-year-old children by meaningfully and diversely using digital learning tools. Structure of the qualification work: introduction, 2 chapters with subsections, conclusions, proposals, list of used literature and information sources, 5 appendices. The scope of the qualification work consists of 27 pages, including 8 tables and 4 pictures. 18 sources of literature and information were used. Content and description of the research: In the theoretical part, a description of digital teaching and methodical tools and their general characteristics are made. Introduction of the development of mathematical skills of 3-year-old children. Get acquainted with the possibilities of digital learning and methodological tools in the development of mathematical skills of 3-year-old children. In the research part, observation is carried out before and after the pedagogical trial activity. Keywords: digital methods, digital teaching aids, 3-year-old children, development of mathe-matical skills, digital literacy, mathematics learning area, development. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | digitālās metodes | |
dc.subject | digitālie mācību līdzekļi | |
dc.subject | 3 gadus veci bērni | |
dc.subject | digitālā caurviju prasme | |
dc.subject | matemātisko prasmju attīstība | |
dc.title | Digitālo mācību un metodisko līdzekļu izmantošanas iespējas matemātisko prasmju attīstībā 3 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Use of digital learning and methodological tools in the development of mathematical skills for 3-year-old children. | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |