5 - 6 gadīgu bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas rotaļnodarbībās
Author
Gertsone, Kristiana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: 5 – 6 gadīgu bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas rotaļnodarbībās. Mērķis: izzināt, kā var sekmēt radošās darbības iespējas vizuālās mākslas nodarbībās. Darba autore: Kristiana Gertsone Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aplūkotas radošuma atziņas dažādu autoru skatījumā. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta metodiskās sistēmas izstrāde radošuma attīstības sekmēšanai. Šī tēma ir aktuāla, jo radošā domāšana ir aktīva un produktīva, kas nepieciešams, lai risinātu problēmsituācijas. Pētījuma sākumā un beigās bērniem tika piedāvāts uzdevums ar sešiem tukšiem apļiem, kurus bērni aizpilda, veidojot savus tēlus. Pats pētījums sastāv no deviņām aktivitātēm, kuras sekmē bērnu radošumu. Kvalifikācijas darba nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un minēti ieteikumi radošās darbības sekmēšanai. Darba apjoms – 37.lpp. Tabulu skaits – 3 Attēlu skaits – 45 Izmantotā literatūra - 27 The title of Qualification Paper: “Developing creativity among 5 – 6 years old children in visual art play-based lessons.” The aim of the Paper: to find out opportunities developing creativity in visual art lessons. The author of the Paper: Kristiana Gertsone The Paper consist of two chapters. In the first chapter are collected and reviewed definitions of creativity by various authors. In the second chapter is described the development of methodical system for increasing creativity. The issue is topical, considering creative thinking as active and productive, therefore it leads to skills that helps in problem solving situations. At the beginning and the end of research the children were offered task with six empty circles where they have fill in creating their characters. The research consist of nine activities which increase children creativity. The conclusions and suggestions for developing children’s creativity were worked out at the end of the Qualification Paper. The Qualification Paper consists of 37 pages 3 tables 45 appendices 27 scientific literature and information sources