3-4. gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā
Author
Ozoliņa, Krista Lenora
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kriščune, Jolanta
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Krista Lenora Ozoliņa Kvalifikācijas darba vadītāja: Jolanta Kriščune Kvalifikācijas darba tēma: “3-4gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā” Pētījuma hipotēze: 3-4 gadīgu bērnu komunikācija rotaļnodarbībās būs veiksmīga, ja: •Skolotājs mērķtiecīgi caur uzdevumiem virzīs bērnu uz savstarpēju komunikāciju •Skolotājs izvērtēs katra bērna vārdu krājumu, nepieciešamības gadījumā to paplašinās Darbs sastāv no divām daļām teorētiskās, kurā atspoguļojas pētījumi no literatūras avotiem, Psihologu, pedagogu atziņas. Vecumposmu raksturojums. Komunikāciju veidus. Praktiskajā daļā veicu skolotāju anketēšanu rotaļnodarbību vērošana, vadīšana prakses laikā. Darbs sastāv no 38 lpp,. darbā iekļauti 6 attēli, un 1 tabula. Izstrādes gaitā izmantoti 15 literatūras avoti. Qualification paper author: Krista Lenora Ozoliņa Qualification paper supervisor: Jolanta Kriščune Qualification paper topic - “Promoting the communication skills of 3-4 year children in a play lesson” Research hypothesis: the communication of 3-4 year old children in play lessons will be successful if: •The teacher will purposefully guide the child to mutual communication through tasks •The teacher will evaluate each child’s vocabulary and expand it if necessary The first part of this paper is theoretical part which describes research from the literature, psychologists’ and teachers’ feedback, different ages characterization, communication types. The second part is practical where teacher’s polls are conducted and children are educated through play lessons. The Qualification Paper consists of 38 pages, 6 images and 1 table 15 literature sources were used during the research