Kustību rotaļas 2,5 – 3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai
Автор
Kalnāja, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Izstrādātais darbs varētu interesēt pirmsskolas pedagogus, kuru problēmu lokā ir 2,5-3 gadu vecu bērnu adaptācijas process un mērķis ir izpētīt bērna adaptācijas sekmēšanu, izmantojot kustību rotaļas. Darbs sastāv no 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Galvenie autori no kuriem gūtas atziņas ir Dzintere, Liptons, Kalniņa, Svence. Darba izstrādes laikā ir izzinātas teorētiskās nostādnes par bērna adaptācijas procesu pirmsskolas izglītības iestādē, teorētiski izpētīta bērna adaptācijas procesa organizācija un norise pirmsskolas izglītības iestādē, veikta 2,5-3 gadu vecu bērnu adaptācijas izpēte, izstrādāta un aprobēta kustību rotaļu kopa 2,5-3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai, kurai apkopoti, analizēti iegūtie rezultāti un izstrādāti secinājumi. Darba autore: Sigita Kalnāja. Darba nosaukums: kustību rotaļas 2,5 – 3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai. Pētījuma mērķis: izzināt, kā kustību rotaļas sekmē 2,5-3 gadu vecu bērnu adaptāciju pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma atslēgvārdi: pirmsskola, adaptācija, kustību rotaļas. Pētījuma darba lapaspušu skaits: 41. Pētījuma attēlu skaits: 3. Pētījuma tabulu skaits: 5. Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 26. Pielikumu skaits: 2 . The developed work could be of interest to preschool teachers, whose problems include the adaptation process of 2.5-3-year-old children, and the aim is to study the promotion of the child's adaptation using movement games. The work consists of 3 chapters, 8 subsections, conclusions, a list of used literature and sources, and appendices. The main authors from whom insights were gained are Dzintere, Liptons, Kalnina, Svence. During the development of the work, the theoretical principles of the child's adaptation process in the preschool educational institution were learned, the organization and course of the child's adaptation process in the preschool educational institution were theoretically studied, the adaptation study of 2.5-3-year-old children was carried out, a set of movement toys was developed and approved 2.5-3 for the promotion of adaptation of oneyear-old children, for which the obtained results were collected, analyzed and conclusions drawn. Author of work: Sigita Kalnaja. Job title: movement games to promote adaptation of 2.5-3-year-old children. The purpose of the study: to find out how movement games contribute to the adaptation of 2.5-3-year-old children in a preschool educational institution. Research keywords: preschool, adaptation, movement games. Number of pages of the research paper: 41. Number of research images: 3. Number of research tables: 5. Number of items in the bibliographic list: 26. Number of attachments: 2.