Grafiski tehnisko paņēmienu daudzveidība 4-5 gadīgu bērnu smalkās motorikas sekmēšanai pirmsskolā
Author
Larionova, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: grafiski tehnisko paņēmienu daudzveidība 4-5 gadīgu bērnu smalkās motorikas sekmēšanai pirmsskolā. Darba autore: Inese Larionova Zinātniskā vadītāja: Doc., Dr. paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča Darba teorētiskajā daļā analizēta 4-5 gadīgu bērnu smalkās motorikas attīstība un tās sekmēšana caur grafiski tehnisko paņēmienu daudzveidību pirmsskolā. Darba praktiskajā daļā tika veikts primārais, starpposma, galīgais smalkās motorikas attīstības līmeņa novērtējums bērniem vecumā no 4 līdz 5 gadiem. Tika veikta pētījuma rezultātu analīze, izdarīti secinājumi un pedagoģiski metodiskie ieteikumi. Atslēgas vārdi: smalkā motorika, grafika, rotaļnodarbība, pirmsskola. Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt kā grafiski tehnisko paņēmienu daudzveidība sekmē 4-5 gadīgu bērnu smalko motoriku. Pētījuma jautājums: kā grafiski tehnisko paņēmienu daudzveidība sekmē 4-5 gadīgu bērnu smalko motoriku? Kvalifikācijas darba apjoms: 38 lpp., 6 tabulas, 8 attēli, 2 pielikumi, 37 literatūras avoti. The name of qualified work: the use of a variety of graphic techniques for the development of fine motor skills in a preschool institution for children 4-5 years old. Author of the work: Inese Larionova Supervisor: Associate Professor, Doctor of Pedagogy Daiga Kaleya-Gasporovicha In the practical part of the work, the primary, intermediate, and final assessment of the level of development of fine motor skills in children aged 4 to 5 years was performed. An analysis of the research results was carried out, conclusions and pedagogical methodological recommendations were made. Key words: fine motor skills, graphics, game lesson, preschool institution. The purpose of the study: to theoretically substantiate and practically test how the techniques of graphic technology effectively develop fine motor skills in children 4-5 years old. Research question: how do a variety of graphics techniques develop fine motor skills in children 4-5 years old? Volume of qualified work: 38 pages, 6 tables, 8 images, 2 appendices, 30 references.