Attālinātā darba no mājām ietekme uz apmierinātību ar darbu informācijas tehnoloģiju iestādēs Rīgā
Author
Joshy, Mili
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Šī pētījuma mērķis ir sniegt kopsavilkumu par agrāk veiktajiem pētījumiem par darba no mājām saistību un tā ietekmi uz apmierinātību ar darbu, pretstatā tam, kas šobrīd zināms par grūtībām, ko rada strauja pandēmija. Pētījums liecina, ka attālinātais darbs palielina darbinieku apmierinātību ar darbu. Jo īpaši apmierinātība ar darbu pieaug līdz ar attālinātā darba biežumu, un nav pierādījumu par iepriekš prognozēto samazināšanās tendenci. Darbinieki var gūt labumu no attālinātā darba, jo tas var nodrošināt neatkarīgāku darba vidi, vienlaikus samazinot stresu, kas saistīts ar darba un mājas pienākumu apvienošanu. Tam ir priekšrocība, ka darbinieki ir apmierinātāki, kas palīdz uzņēmumam. Nodrošinot darbiniekiem attālinātā darba iespējas, palielinās viņu vispārējā apmierinātība ar darbu. Piemēram, pretēji sākotnējiem pieņēmumiem, nav pierādījumu, kas apstiprinātu domu, ka, pieaugot attālinātā darba biežumam, apmierinātība ar darbu varētu samazināties. The goal of the current study is to provide a summary of earlier research on the relationship between working from home and its impact on job satisfaction in contrast to what is known now about the difficulties of a rapid pandemic. The study shows that working remotely increases employee job satisfaction. In particular, job satisfaction increases along with the frequency of working remotely, showing no evidence of the previously projected decreasing trend. Employees may benefit from remote work since it may provide a more independent working environment while also reducing the stress related to juggling work and home duties. This has the advantage of making the employees more content, which helps the business. Providing remote working options to workers increases their general job satisfaction. For example, contrary to what was first anticipated, there is no evidence to support the idea that job satisfaction would decline as the frequency of remote work rose.