Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorMihailova, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:24Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93586
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62745
dc.description.abstractBaklaura darba tēma ir “Analīze un veidi, kā optimizēt piegādes procesu uzņēmumos”. Darba mērķis ir izpētīt dažādas pieejas autotransporta piegādes procesa uzlabošanai 4 loģistikas uzņēmumos SIA ”Eurologistika”, SIA “DHL Latvia”, SIA “UPS” un SIA “Schenker” un piedāvāt analizētiem uzņēmumiem pasākumus piegādes procesa uzlabošanai. Darba veikšanai tika izmantota statistiska pētījuma metode, pētījumā piedalījās 3 speciālisti. Bakalura darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, kur teorētiskā daļā tiek apkopota informācija par piegādes procesa optimizācijas būtību, par viss izplatītākam optimizācijas metodēm un par iespējamam problēmām piegādes laikā. Praktiskā daļā tiek analizēta katra uzņēmuma ārējā vide izmantojot SVID analīzi, tiek analizēti jau eksistējoši katra uzņēmuma pasākumi piegādēs procesa uzlabošanai, tika veikta speciālistu anketa ar 17 jautājumiem, lai atrastu uzņēmumos vajās vietas. Atslēgas vārdi: optimizācijas metodes, loģistikas vadība, piegāde tieši laikā, autotransports, maršrutu plānošana, piegādes veiktspēja, krājumu vadība, Lean vadība.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "Analysis and ways to optimize the delivery process in companies". The aim of the work is to investigate various approaches to improve the road transport delivery process in 4 logistics companies SIA "Eurologistika", SIA "DHL Latvia", SIA "UPS" and SIA "Schenker" and to propose to the analysed companies measures to improve the delivery process. A statistical research method was used to perform the work, 3 specialists participated in the study. The bachelor's thesis consists of a theoretical and practical part, where the theoretical part gathers information about the nature of optimization of the delivery process, about the most common optimization methods and about possible problems during delivery. In the practical part, the external environment of each company is analysed using SWOT analysis, already existing measures of each company are analysed to improve the supply process, a questionnaire with 17 questions was made to find the weak spots in the companies. Keywords: optimization methods, logistics management, just-in-time delivery, road transport, route planning, delivery performance, inventory management, Lean management.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectoptimizācijas metodes
dc.subjectloģistikas vadība
dc.subjectpiegāde tieši laikā
dc.subjectautotransports
dc.subjectmaršrutu plānošana
dc.titleAnalīze un veidi, kā optimizēt piegādes procesus uzņēmumos.
dc.title.alternativeAnalysis and ways to optimize delivery process in companies.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record