Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorCiša, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:14:28Z
dc.date.available2023-09-04T09:14:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92196
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63001
dc.description.abstractIlgtspējība mūsdienās kļūst par stratēģisku biznesa pieeju, ko izmanto dažāda apjoma uzņēmumi. Ilgtspējīga prakse tiek pielietota gan uzņēmumu iekšējos, gan ārējo procesos, kas veicina uzņēmumu izaugsmi un reputāciju, kā arī uzlabo tā tēlu. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt ilgtspējības nozīmi uzņēmuma “Lindex” komunikācijā un tēla veidošanā, kā arī noskaidrot uzņēmuma klientu viedokli par ilgtspējības lomu uzņēmuma tēla veidošanā. Darba teorētiskā daļa sastāv no literatūras par ilgtspējību un tās nozīmi uzņēmuma komunikācijā, kā arī par uzņēmuma tēla veidošanas būtību. Kā atbilstošākās pētniecības metodes tika izvēlētas kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja.
dc.description.abstractNowadays, the term sustainability is becoming a strategic business approach that is used by companies of various sizes. Sustainability practices are applied in both internal and external practices and contribute to to the growth and reputation of the company, as well as improve its image. The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the importance of sustainability in the communication and brand image creation of the company “Lindex”, as well as to find out the opinion of the company’s customers regarding the role of sustainability in the company’s brand image creation process. The theoretical framework consists of the literature on sustainability and its importance in company communication, as well as on concepts of creating the brand image. As the most appropriate research methods have been chosen quantitative content analysis, semi-structured interview and survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectIlgtspējība
dc.subjectLindex
dc.subjectUzņēmums
dc.subjectTēls
dc.titleIlgtspējības loma uzņēmuma "Lindex" tēla veidošanā
dc.title.alternativeThe role of sustainability in creating the image of the “Lindex” company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record