Show simple item record

dc.contributor.advisorCīrule, Sandra
dc.contributor.authorGlazunovs, Daņiils
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:14:29Z
dc.date.available2023-09-04T09:14:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93180
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63005
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek analizēta e-grāmatu attīstība, popularitāte, lietošanas prasmes, paradumi, darba pētījuma mērķis ir apkopot informāciju par e-grāmatu definēšanu, vēsturi, veidiem, funkcijām, atspoguļot prasmes, kuras ir nepieciešamas e-grāmatu izmantošanai, iespējas, ko e-grāmatas piedāvā, savākt nepieciešamos datus attiecībā uz studentu prasmēm un e-grāmatu izmantošanas tendenci un izdarīt secinājumus par paveikto, apstiprinot vai noraidot izvirzītos pētījuma jautājumus. Tika secināts, ka studentiem ir pietiekami prasmju, lai efektīvi izmantotu e-grāmatu iespējas, jo studenti spēj izmantot, pirmkārt, viedierīces, kas parāda prasmes līmeni orientēties digitālā vidē. Pētījuma rezultāti arī liecina, ka interneta izmantošana, kopienas veids, dzimums, vecums, izglītība, rase/etniskā piederība un ienākumu līmenis būtiski ietekmē drukāto/e-grāmatu lasītāju skaitu. Bakalaura darba izstrādē tiek izmantoti jaunākie pētījumu dati, vispārēja un speciāla literatūra, interneta resursi. Tika izmantots plašs informācijas materiālu klāsts, ieskaitot oficiālus statistikas datus.
dc.description.abstractThe bachelor's work analyzed the development of e-books, popularity, usage skills, habits, the aim of the work study is to collect information on e-books definition, history, types, functions, reflect the skills required to use e-books, opportunities books offer to collect the necessary data regarding students' skills and the trend towards the use of e-books and to draw conclusions about the progress made by confirming or rejecting the research questions raised. It was concluded that students have sufficient skills to make effective use of the possibilities of e-books, as students can use, first, smart devices that show the skill level to navigate in the digital environment. The results of the study also show that internet use, type of community, gender, age, education, race/ethnicity, and income level have a significant impact on the number of readers of print/e-books. The latest research data, general and special literature, internet resources are used in the development of the bachelor's thesis. A wide range of information materials was used, including official statistics.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBibliotēkzinātne
dc.subjecte-grāmata
dc.subjectstudents
dc.subjectprasmes
dc.subjectlietotājs
dc.titleLU studentu prasmes izmantot e-grāmatu iespējas
dc.title.alternativeSkills of students of the University of Latvia to take advantage of e-books
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record