Uzņēmuma “House Brand” produktu konkurētspējas novērtējums.
Author
Politers, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Jānis Politers. Uzņēmuma “House Brand” produktu konkurētspējas novērtējums. Rīga: Latvijas Universitāte. 2023. Bakalaura darba apjoms ir 62 lappuses. Bakalaura darbs sastāv no ievada, analītiskās apskata daļas, pētījuma rezultātiem, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras avotu saraksta. Darbs satur 13 attēlus, 2 tabulas, 2 pielikumus, 95 izmantotās literatūras un informācijas avotus. Pētījuma aktualitāte: Uzņēmuma piedāvātajam produktam ir liels spēks ietekmēt uzņēmuma konkurētspēju. Augsta produktu kvalitāte par atbilstošām cenām spēj sniegt uzņēmumam augošu klientu bāzi un iespēju izcelties līdzīgu uzņēmumu vidē. Pētījuma mērķis: izanalizēt produktu konkurētspējas faktorus. Kā arī noskaidrot veikala “House Brand” klientu viedokļus par veikala produktu un vispārējās vides līmeni un kvalitāti. Pētījuma metodes: Datu ieguves metodes- zinātnisko publikāciju un veikto pētījumu rezultātu analīze, literatūras analīze. Klientu anketēšanu izmanto, lai noskaidrotu klientu viedokli par zīmola “House Brand” produktu konkurētspējas līmeni. Bakalaura darbā tiek izmantotas divas datu apstrādes metodes- grafiskā analīze un statistikas aprakstošā analīze Sasniegtie rezultāti: Izpētīts un analizēts produktu konkurētspējas līmenis, lai sniegtu ieteikumus produktu konkurētspējas uzlabošanai. Janis Politers. Evaluation of the competitiveness of "House Brand" products. Riga: University of Latvia. 2023. The volume of the bachelor thesis is 64 pages. The bachelor's thesis consists of an introduction, an analytical part of the review, research results, conclusions and proposals, a list of used literature sources. The work contains 13 images, 2 tables, 2 annexes, 95 used literature and information sources. Relevance of the research: The product offered by the company has a great power to influence the competitiveness of the company. High product quality at appropriate prices can provide the company with a growing customer base and the opportunity to stand out among similar companies. The purpose of the study: to analyze the factors of product competitiveness. As well as finding out the opinions of the customers of the "House Brand" store about the level and quality of the store's products and general environment. Research methods: Data collection methods - analysis of scientific publications and research results, literature analysis. Customer surveys are used to find out the customer's opinion about the level of competitiveness of "House Brand" products. Two data processing methods are used in the bachelor thesis - graphic analysis and statistical descriptive analysis Main results: Researched and analyzed the level of product competitiveness in order to provide recommendations for improving product competitiveness.