Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorStašāne, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:18Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94022
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63323
dc.description.abstractBakalaura darba “Digitālā mārketinga aktivitātes Latvijas koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū un to ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, veiktajiem novērojumiem un aptaujas rezultātiem, novērtēt digitālo mārketinga aktivitāšu ietekmi uz patērētāju uzvedību koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū caur dažādiem digitālā mārketinga instrumentiem, un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba uzdevumi: zinātniskās un vispārējo literatūras avotu analīze, digitālo mārketinga instrumentu un statistisko datu izpēte, aptaujas un ekspertu intervijas veikšana, kā arī iegūto pētījuma rezultātu analīze. Darbs sastāv no 3 nodaļām: teorētiskās daļas, analītiskās daļas un empīriskās daļas. Darba apjoms: 80 lappuses, 41 attēls, 5 tabulas, 1 formula un 14 pielikumi. Darbā izmantoti 97 literatūras avoti. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība; koplietošanas automobiļu pakalpojumi; digitālā mārketinga instrumenti, lēmumu pieņemšana.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Digital marketing activities in the Latvian car-sharing market and their impact on consumer behaviour" is, based on theoretical aspects, observations, and survey results, to assess the impact of digital marketing activities on consumer behaviour in the car-sharing market through various digital marketing tools and to develop proposals for their improvement. The tasks of the work: analysis of scientific and general literature sources, research of digital marketing tools and statistical data, conducting a survey and expert interviews, as well as analysis of the obtained research results. The thesis consists of 3 chapters: theoretical part, the analytical part and the empirical part. The volume of the paper is 80 pages, 41 figures, 5 tables, 1 formula and 14 annexes. 97 literature sources. Keywords: consumer behaviour; car-sharing services; digital marketing tools, decision- making.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectkoplietošanas automobiļu pakalpojumi
dc.subjectdigitālā mārketinga instrumenti
dc.subjectlēmumu pieņemšana
dc.titleDigitālā mārketinga aktivitātes Latvijas koplietošanas automobiļu pakalpojumu tirgū un to ietekme uz patērētāju uzvedību.
dc.title.alternativeDigital marketing channels in the Latvian car-sharing market and their impact on consumer behaviour.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record