Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorRudziša, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:19Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94031
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63326
dc.description.abstractBakalaura darba influenceru mārketinga ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanu skaistumkopšanas preču iegādē Latvijā mērķis ir pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi par influenceru mārketinga ietekmi uz patērētāja lēmumu pieņemšanu un skaistumkopšanas produktu pircēju aptaujas rezultātiem, izpētīt influenceru mārketinga ietekmi uz patērētāja lēmumu pieņemšanu Latvijas tirgū attiecībā uz skaistumkopšanas preču iegādi, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmumiem influenceru mārketinga aktivitāšu uzlabošanai. Bakalaura darbā ir 73 lpp., 7 tabulas, 10 attēli, 2 pielikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 61 nosaukumu.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis influencer marketing on consumer decision-making in the purchase of beauty products in Latvia is based on an analysis of the scientific literature on the influence of influencer marketing on consumer decision-making and the results of the survey of buyers of beauty products, to study the impact of influencer marketing on consumer decision-making in the Latvian market regarding the purchase of beauty products, as well as to develop proposals for companies in influencer marketing to improve activities. The bachelor's thesis contains 73 pages, 7 tables, 10 images, 2 appendices, a list of used literature and sources with 61 titles.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectinfluenceri
dc.subjectskaistumkopšana
dc.subjectpatērētāju lēmumu pieņemšana
dc.subjectinfluenceru mārketings
dc.subjectreklāma
dc.titleInfluenceru mārketinga ietekme patērētāju lēmumu pieņemšanā skaistumkopšanas preču iegādē Latvijā.
dc.title.alternativeThe effect of influencer marketing on consumer decision making in the purchase of beauty care products in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record