• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālās reklāmas efektivitāte izklaides pasākumu tirgū Latvijā.

Thumbnail
View/Open
303-94048-Bundulis_Toms_tb20017.pdf (2.823Mb)
Author
Bundulis, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Digitālās reklāmas efektivitāte izklaides pasākumu tirgū Latvijā” mērķis ir, izvērtējot digitālā mārketinga un reklāmas efektivitātes būtiskākos aspektus, izpētīt digitālās reklāmas efektivitāti izklaides pasākumu tirgū Latvijā un izstrādāt priekšlikumus digitālās reklāmas efektivitātes palielināšanai. Pirmajā daļā tiek pētīti digitālā mārketinga un reklāmas būtiskākie aspekti. Darba otrajā nodaļā tiek analizētas izklaides tirgus attīstības tendences un digitālās reklāmas pielietojums. Bakalaura darba trešajā nodaļā tiek apskatīta pētījuma metodoloģija, veikta ekspertu intervijas analīze, patērētāju aptaujas anketas analīze un analizēti izklaides tirgus uzņēmuma “THE BLOW” dati. Pamatojoties uz apskatītajiem teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, tiek veidoti secinājumi un izteikti priekšlikumi digitālās reklāmas uzlabošanai Latvijas izklaides pasākumu tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba kopējais apjoms ir 76 lapaspuses, 6 tabulas, 30 attēli, 4 pielikumi, izmantoti 49 literatūras avoti.
 
The aim of the Bachelor's work “Efficiency of Digital Advertising in the entertainment events market in Latvia” is to explore the effectiveness of digital advertising in the market for Entertainment events in Latvia and to develop proposals to increase the efficiency of digital advertising. The first part explores key aspects of digital marketing and advertising. The second chapter analyses trends in the entertainment market and the use of digital advertising. Chapter three of the Bachelor's work examines the methodology of the study, conducts expert interview analysis, consumer questionnaire analysis and entertainment market enterprise “THE BLOW” data. Based on the theoretical aspects discussed and the results of the study, conclusions are drawn and proposals are made for improvement of digital advertising in the Latvian entertainment events market. The Bachelor's work consists of 3 chapters. The total amount of work is 76 pages, 6 tables, 30 images, 4 attachments, used 49 literature sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63333
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV