Uzņēmuma AS “AirBaltic Corporation” mārketinga komunikācijas analīze pēc Covid-19 pandēmijas.
Author
Zariņa, Marija Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, analizēt AS “AirBaltic” pašreizējo mārketinga komunikāciju un tās elementu izmaiņas pēc Covid-19 krīzes, kā rezultātā izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, ievada, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek apkopoti teorētiskie materiāli par mārketinga komunikācijas būtību, veidiem un metodēm. Otrajā daļa tiek aprakstīts uzņēmums, kā arī tiek izpētīta Covid-19 ietekme uz aviācijas nozari un uzņēmumu, kā arī tiek salīdzinātas un aprakstītas uzņēmuma mārketinga komunikācijas metodes pirms un pēc Covid-19 pandēmijas ietekmes. Trešajā daļā tiek atspoguļota pētījuma AS “AirBaltic” mārketinga komunikācijas vērtējuma rezultātu interpretācija un metodoloģija. Bakalaura darba apjoms ir 72 lapaspuses, darbā ir iekļauti : 24 attēli, 5 tabulas, 2 pielikumi. Darba izstrādei tika izmantoti 47 literatūras avoti. Atslēgvārdi : mārketinga komunikācija, Covid-19, aviācijas nozare, reklāma, digitālais mārketings. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing communication of AS “AirBaltic” and the changes in its elements after the Covid-19 crisis, based on the theoretical aspects of marketing communication and the results of a survey, and to develop proposals for its improvement. The bachelor thesis consists of three chapters, introduction, conclusions, list of references and sources used and appendices. The first chapter summarises the theoretical material on the nature, types, and methods of marketing communication. The second part describes the company, examines the impact of Covid-19 on the aviation industry and the company, and compares and describes the company's marketing communication methods before and after the impact of the Covid-19 pandemic. The third part consists of the interpretation and methodology of the results of the evaluation of the marketing communication of AS “AirBaltic”. The thesis consists of 72 pages, including 24 figures, 5 tables, 2 appendices. 47 literature sources were used for the elaboration of the thesis. Keywords: marketing communication, Covid-19, aviation industry, advertising, digital marketing.