Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorUšvile, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:26Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94265
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63361
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir digitālā mārketinga komunikācija akciju sabiedrībā “Swedbank”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz digitālā mārketinga komunikācijas teorijas atziņām, uzņēmuma pārstāvju intervijām un uzņēmuma AS “Swedbank” klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma AS “Swedbank” digitālā mārketinga komunikāciju, kā arī izstrādāt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Lai tiktu sasniegts darba mērķis, tika izvirzīti vairāki darba uzdevumi, kas saistīti ar digitālā mārketinga komunikācijas teorētisko aspektu izpēti, uzņēmuma AS “Swedbank” digitālā mārketinga komunikācijas novērtējumu konkurences kontekstā un pētījumu par digitālā mārketinga komunikācijas pilnveides iespējām, pēcāk, uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, izdarot secinājumus un sniedzot priekšlikumus. Darba struktūru veido trīs nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantoto avotu un literatūras saraksts un pielikumi. Maģistra darbs sastāv no 102 lapaspusēm, pētījuma veikšanai izmantoti 75 avoti, 11 tabulas.
dc.description.abstractThe topic of the master’s thesis is digital marketing communications at Swedbank. The aim of the master’s thesis is to explore and evaluate the digital marketing communications of Swedbank, and to provide proposals for improving digital marketing communications, based on the lessons of the digital marketing communication theory, Swedbank representatives’ interviews, and the results of the survey of clients of Swedbank. To achieve the goal, several goals were set, related to the study of theoretical aspects of digital marketing communication; research of AS Swedbank's digital marketing communication in the context of competition, and a study on the possibilities for improving digital marketing communication; based on the results of the study, draw conclusions, and make proposals. The work structure consists of three chapters, conclusions, proposals, a list of sources literature sources. Master's thesis consists of 102 pages, 75 sources, 11 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectdigitālā
dc.subjectmārketinga
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectSwedbank
dc.titleDigitālā mārketinga komunikācija akciju sabiedrībā “Swedbank”.
dc.title.alternativeDigital marketing communication in Swedbank Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record