Show simple item record

dc.contributor.advisorFreimane, Rita
dc.contributor.authorMatjuškovs, Žans
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:29Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94363
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63381
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “E-komercijas attīstība Latvijā”. E-komercija Latvijā ir augoša un dinamiska nozare, kas sniedz iespējas dažāda lieluma uzņēmumiem sasniegt jaunus klientus un paplašināt pārdošanas kanālus. Taču e-komercijas nozare Latvijā ir zemākā attīstības līmenī, salīdzinot ar citām Eiropas Savienības un pasaules valstīm. Darba mērķis ir izpētīt e-komercijas nozares attīstību un esošo stāvokli Latvijā, pamatojoties uz zinātniskās literatūras un e-komercijas subjektu (patērētāju, uzņēmēju, valsts vai pašvaldību) datu analīzi, kā arī izstrādāt priekšlikumus e-komercijas nozares turpmākās attīstības veicināšanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļa tiek apskatīta e-komercijas nozares definīcija un darbības aspekti no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā, izmantojot statistikas avotus, tiek izpētīta e-komercijas subjektu grupa – patērētāji, uzņēmēji, valsts, tādejādi analizējot to mijiedarbību ar e-komercijas nozari. Trešajā daļā tiek veikta Latvijas uzņēmuma AS “Printful Latvia” darbības un finanšu rādītāju analīze. Darba nobeigumā autors veic secinājumus un izvirza priekšlikumus nozares attīstīšanai.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is "E-commerce development in Latvia". E-commerce in Latvia is a growing and dynamic industry that provides opportunities for companies of all sizes to reach new customers and expand sales channels. However, the e-commerce sector in Latvia is at a relatively low level of development compared to other European Union and world countries. The aim of this paper is to study the development and current state of the e-commerce sector in Latvia based on the analysis of scientific literature and data of e-commerce subjects (consumers, entrepreneurs, state or local governments), as well as to develop proposals for further development of the e-commerce sector. The bachelor thesis consists of three parts. The first part deals with the definition and operational aspects of the e-commerce sector from a theoretical point of view. The second part uses statistical sources to examine the group of e-commerce subjects - consumers, thus analyzing their interaction with the e-commerce industry. The third part analyses the performance and financial indicators of the Latvian company AS Printful Latvia. Finally, the author draws conclusions and puts forward proposals for the development of the sector.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjecte-komercija
dc.subjecte-komercija Latvijā
dc.subjecte-komercijas attīstība
dc.subjecttirdzniecība tiešsaistē
dc.titleE-komercijas attīstība Latvijā
dc.title.alternativeDevelopment of E-commerce in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record